Lenkeskrue til Helson

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Innlegg
2.935
Sted
Rælingen
Noen som vet hvor jeg kan oppdrive en ny skrue til lenkeledd på Helson Shark Diver 40? Denne har 20mm lenke, men vet ikke om det er relevant, da det i utgangspunktet bare er "hunnenden", altså mutterdelen jeg har behov for.
Har sendt mail til Helson uten hell, kanskje de har lang påskeferie der borte:p
I dette tilfelle var heller ikke Google min venn. Longshot - men om noen har en til overs, si gjerne ifra:)
 
Fikk en pose med div skruer fra Helson for en stund siden ,tror nok jeg har det du trenger.
Send en PM med adressen din , så skal jeg sende deg en komplett lenke skrue.
 
Redigert:
Mangler skru til Helson klokke

Hei

Du har tilfeldigvis ikke flere skruer liggende som du ønsker å selge? Mangler en 1 stk skru og får ikke svar hos Helson :(

Fikk en pose med div skruer fra Helson for en stund siden ,tror nok jeg har det du trenger.
Send en PM med adressen din , så skal jeg sende deg en komplett lenke skrue.
 
Hei

Du har tilfeldigvis ikke flere skruer liggende som du ønsker å selge? Mangler en 1 stk skru og får ikke svar hos Helson :(

Joda, jeg har to komplette bolter igjen pluss noen av de små skruene til lenke bolten.
Send en PM med adresse så sender jeg en snarest.
 
Hei

Du har tilfeldigvis ikke flere skruer liggende som du ønsker å selge? Mangler en 1 stk skru og får ikke svar hos Helson :(

Da går den i posten i morgen, bruk locktite når du monterer så ungår du at den løsner og ramler av igjen.;)
 
Er det noen som vet hva skruene heter på engelsk?
Jeg kan tenke meg å ha noen ekstra til min Shark Diver 45 og finner ikke noe på ebay/amazon...