Lenke til Tudor Prince Oysterdate

Medlem
6. nov. 2009
Innlegg
3.480
Sted
Østlandet
Lurer på om det er mulig å få litt hjelp her? Fikk i går nevnte klokke, Tudor Prince Oysterdate. Klokken har ref.nr 90500 og er med Rolex kasse og krone. Lugsize er 19mm.

Klokken er nå lenke løs og jeg ser på muligheten for å skaffe en lenke, og i den annledning lurer jeg på hvilken lenke som egentlig skal stå på denne, evt hvilke alternativer er mulig å bruke? Og ikke minst, kom gjerne med tips til hvor det kan skaffes og til hvilken pris:)

På forhånd takk!

54d09ef8-d207-4c64.jpg
 
Det ville ikke overraske meg om det skal være en 78350 med 557-endeledd til denne. Det er samme lenken som var/er på Air-King, som også er 34 mm. Mulig jeg har en til overs som du kan få prøve og evt kjøpe for en billig penge. Kan sjekke det over helgen, minn meg på det da!
 
Det ville ikke overraske meg om det skal være en 78350 med 557-endeledd til denne. Det er samme lenken som var/er på Air-King, som også er 34 mm. Mulig jeg har en til overs som du kan få prøve og evt kjøpe for en billig penge. Kan sjekke det over helgen, minn meg på det da!

Nydelig, krille:) Etter litt googling og ebaying på egenhånd kunne det virke som de referansene du nevner er riktige eller i alle fall passer:)Så ja, jeg vil gjerne benytte meg av ditt tilbud! Skal minne deg på det over helgen jeg.