Legge ut bilder via tlf(android)

Medlem
10. mars 2011
Innlegg
2.586
Hei
Tenktqe jeg skulle prøve og legge ut bilder via tlf(android)kan noen gi meg en forklaring på dette med teskjed?

Takker for alle svar
Mvh
Mysil
 
Du har tapatalk? eller funker kanskje ikke det på android? Evt med tapatalk og kamera på mobile er det jo super enkelt;)
 
Ser ikke ut til at tap talk finnes til android...får snoke litt rundt og se hva jeg finner ut;)
 
Joda. Tapatalk finnes til android.

Mobilkamera, photobucket og tapatalk, så har du alt du trenger...
 
Fant det nå!photobucket er i boks.da er det bare og prøve seg frem.
Takker for hjelpen sålangt
 
Du kan vel også laste opp direkte til tapatalk, altså ikke via photobucket.

Jeg veksler litt mellom hva jeg gjør. :)
 
Hei igjen.
Da har jeg prøvd litt,men desverre kun bomskudd...Hvis noen kunne gitt meg en god forklaring uten masse "fremmedord"blir jeg strålende fornøyd:)
 
Hei igjen.
Da har jeg prøvd litt,men desverre kun bomskudd...Hvis noen kunne gitt meg en god forklaring uten masse "fremmedord"blir jeg strålende fornøyd:)

Kunne også tenkt meg en liten innføring :) Har akkurat skaffet meg Samsung Galaxy S2, og lurer også på dette med bilder og Tapatalk. (også et skikkelig smart spm: hva er Tapatalk? Telefonen sier jeg burde bruke det når jeg går inn på tidssonen med den...)
 
Jeg bruker taptalk forum app Som den heter pä "market", og laster bilder opp I taptalk databasen, da genereres det automatisk en fotolink. Programmet koster vell 15k

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Jeg bruker taptalk forum app Som den heter pä "market", og laster bilder opp I taptalk databasen, da genereres det automatisk en fotolink. Programmet koster vell 15k

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Prøvde og finne denne appen uten hell...kan den hete noe annet?
 
Tapatalk er lagt inn....bare jeg som ikke skjønner det med bilder.Får det vel til etterhvert.
 
<START> du tar et bilde med mobilen-> lagrer det i feks mitt album ol. på mobilen->logger deg inn på tapatalk med mobilen-> går inn på feks dagens klokke for å poste ditt bidrag-> trykker neders på mobilskjermen der det står "write something"-> så trykker du på den grå linjen(neders på tekstboksen) hvor det står "open advanced options"-> så velger du photo album (her kan du ta bilde direkt også)-> finner det bilde du skal bruke, trykker på det ->så trykker du på knappen ""tapatalk hosted" neders til høyere-> bildet lastes opp=> trykk på send øverst til høyere, og bildet postes på forumet:):) (her kan du legge til tekst og flere bilder før du trykker på send selvfølgelig!).