Avsluttet Lambert bros lommeur 14K

Han kan jo bare prøve seg på å selge lommeuret mitt her, eller noe annet sted for den saks skyld! It’s mine!

Pokker heller da, og jeg som har ønsket meg ett pent lommeur i gull og greier
 
Her syns jeg vi godt kan ta to lærdommer:

Selgere: Ta ansvar for deg selv og egne handlinger, og sett deg inn i regelverk før du starter en auksjon eller lager en annonse.

Kjøpere: Det er alltid gøy å gjøre en god handel, men ikke glem at det er lov å utvise litt tålmodighet, forståelse og gentlemans-atferd.

Når det er sagt – så lenge budgivere står ved sine bud, vil @Bkortve få frem til torsdag til å gjennomføre handelen. Hvis ikke vil brukeren bli utestengt for godt for brudd på reglene våre.
 
Er ikke dette en vel streng reaksjon og bli utestengt for godt ?
Dette er nok(antagelser) et medlem som ikke har lest reglene og handlet i god tro.
Veldig kjedelig hvis dette egentlig er en gg som har malt seg opp i hjørne og mente at stillhet skulle ordne alt !
Om jeg hadde fått tilslaget på denne til ‘unormal’ pris, og samtidig fått en forståelse av at dette ikke er en kalkulert handling tuftet på shady forretningsskikk ! Ja da hadde jeg med glede bidratt til og løse saken.
Er ikke noe som smaker bedre en to fornøyde parter i en trade.
Men selger skylder oss en plausibel forklaring assp !
 
Redigert:
«Radio silence» er sjeldent noen god løsning, og her mener jeg selger kunne løst floka ved å kommunisere noe på ett tidlig tidspunkt. For eksempel når han ble gjort oppmerksom på at han faktisk hadde satt i gang en auksjon, uten tidsbegrensning og minstepris. Jeg var den «heldige» vinneren av auksjonen, men har vel strengt talt ingen forhåpning om å få gjennomført denne handelen, uten at det egentlig er noen grunn til at den ikke skal det.. Hvis selger mener pris oppnådd i auksjonen ikke er i tråd med forventningene, skal ikke jeg være vanskeligere enn at jeg kan vurdere å komme selger i møte på en eller annen måte. Dette fordrer igjen at han kommer på banen og gir livstegn fra seg!!

Jeg har sendt PM til vedkommende, og denne er også ubesvart enn så lenge.
 
Håper vi får vite fortsettelsen! Det kan jo ha skjedd at han ikke har fått mulighet til å svare vedkommende eller noe har skjedd! Men Om det er slik at han ikke gir deg en tilbake melding innen et par dager bør han kastes ut
 
Syns vi skal stole på folk, til det motsette er bevisst og ellers har ingen tapt noe men vi har lært noe, keepupthegoodwork
 
Hei! Jeg har vært på flyttefot og derfor kun hatt mobilnett og ikke prioritert/hatt tid å sjekke. Har rett og slett ikke satt meg godt nok inn i dette. Så ikke at man kunne sette minstepris, trodde mer det var en annonse man kunne legge it for å se an .. beklager dette altså. Men 2000 kroner blir det nok ikke solgt for desverre..
 
«Radio silence» er sjeldent noen god løsning, og her mener jeg selger kunne løst floka ved å kommunisere noe på ett tidlig tidspunkt. For eksempel når han ble gjort oppmerksom på at han faktisk hadde satt i gang en auksjon, uten tidsbegrensning og minstepris. Jeg var den «heldige» vinneren av auksjonen, men har vel strengt talt ingen forhåpning om å få gjennomført denne handelen, uten at det egentlig er noen grunn til at den ikke skal det.. Hvis selger mener pris oppnådd i auksjonen ikke er i tråd med forventningene, skal ikke jeg være vanskeligere enn at jeg kan vurdere å komme selger i møte på en eller annen måte. Dette fordrer igjen at han kommer på banen og gir livstegn fra seg!!

Jeg har sendt PM til vedkommende, og denne er også ubesvart enn så lenge.
Fikk du noe tilbakemelding fra selger?
 
Hei! Jeg har vært på flyttefot og derfor kun hatt mobilnett og ikke prioritert/hatt tid å sjekke. Har rett og slett ikke satt meg godt nok inn i dette. Så ikke at man kunne sette minstepris, trodde mer det var en annonse man kunne legge it for å se an .. beklager dette altså. Men 2000 kroner blir det nok ikke solgt for desverre..

Too little too late !