Selges/byttes Lüm-Tec M63-XL Cobalt

Medlem
5. aug. 2015
Innlegg
10
Sted
Hedmark
Selger en tilnærmet ny og ubrukt Lüm-Tec M63 XL Cobalt

Uret ble kjøpt fra Lüm-Tec i August 2015, mottatt September 2015. Kun fått noe armtid for å teste.

Alt av papirer og boks følger selvfølgelig med

Nypris på dette uret er 1095 USD + frakt + mva + gebyr. Noe som gir en totalpris på ca 12 000 med dagens kjipe valutakurser

Jeg selger klokka for hyggelige 7000,-

Ved forhåndsbetaling spanderer jeg frakt med norgespakke

Kan også byttes i noe i ca samme priskategori, men ikke opp i pris.

Litt tørre fakta om klokka:

44mm urverk i cobalt, meget ripesikkert
24mm lug width
13mm tykkelse
119 g vekt
100 m vanntett

Lüm-Tec er et utrolig kuult micro-brand fra USA som kun produserer i små kvanta. Denne klokka er i en eksklusiv serie i kobolt (fantastisk flott urkasse som er veldig ripesikker), og aktuell modell kommer i 150 nummererte eksemplarer. Denne klokka er nr 148 av 150 (følger med sertifikat fra presidenten i Lüm-Tec på dette).

Har du fetish for heftig lume, så er dette et merke du bør kikke på. Lume i klokka er dritkuul, og den varer meget lenge, hele natten gjennom uten problem.

Motoren i klokka er et Miyota 9015 med automatisk opptrekk. Urverket har hack og wind, og en gangreserve på 42 timer. Innsyn til verket bak via safirglass.

Glasset er selvfølgelig risesikkert safirglass med dobbel AR-coating.

Lüm-Tec har ingen forhandlere i Norge, og siden det er små kvanta av hver serie, er dette relativt sjeldne klokker å spotte, noe i hvert fall jeg synes er kuult siden det betyr at du har noe som de fleste andre ikke har.

m63-600x600.jpg


m63xllumers.jpg
 
Redigert:
Ny pris på hyggelige 7000,-

Knallbra pris på tilnærmet ubrukt klokke

Eventuelt bytte i noe annet, kom med forslag