Løsningen for deg som liker eldre biler, men hater alt peset med å skru dem.

Klart. Men skal ikke så mer enn 1000 timer til... så er man oppi to mill kjapt. og da uten deler.. tipper en 300 timer arbeid og resten i deler. Om man skal ha "nybil" egenskaper, og alt sånn..

Nå skal det også sies at man kan velge av alle slags mulige luftkjølte porscher også, noe som gjøre noe mer interessant.
 
Synes dette var et utrolig kult konsept. Morsomt med "ny" bil i klassisk innpakning. Meeen tror ikke det er hva jeg hadde kjøpt om jeg hadde hatt 2 mill å bruke på bil :).
 
Det begynner og har vært en stund, at det er ganske så normalt at du kan få en gamel bil i "nybil stand". Mercedes har holdt på med dette siden tidlig 90 tallet - dog ikke med modærnisering av bilene, men få de tilbake i orginal tilstand og da med ny factory warranty. En 77 mod MB 450 SE kostet i 96 ca 140.000 NOK og få fikset opp hos Mercedes, men dette er nå nesten 15 år siden - så prisen er nok skrudd opp en del..

Hos Jaguar så har du lenge hatt mulighet og levere din Mk2 i England og få den restaurert opp i nybilstand med en del mods, slik at du holder følge med dagens trafikk, både med komfår, understell, bremser og motor. Dette gjørest ikke hos Jaguar, men hos en av de rekke spesialsiter en har der borte. Prislappen tror jeg er rundt 30 tusen GBP