Lørdagspoll: Hvilken stil har du?

Jeg kjører:

  • Skjeggolje, manscaping og Gucci

    Stemmer: 20 24,7%
  • Hettegenser, bustete hår og Converse

    Stemmer: 61 75,3%

  • Antall stemmer
    81
Jeg har kommet dit at jeg kun kjøper klær fra fire forskjellige produsenter. Går i de 363 dagene i året jeg ikke har dress i hvite Nike Airforcer. Aldri helt på moten, aldri helt av.
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Tar på meg det kona legger frem …
1669660815275.jpeg
 
Okay... I'm a Londoner and this my evening dress(I'm M but it fits) but hey not 4 tomorrow :love:
Sorry out of focus "the dog" again...


IMG_20221128_202345.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og kire
Du mener Patagucci? Ja, like populær som shortsene med lærdetaljer fra Amund' Vuitton. Tett observert på afterski'en i Hemsedal og ikke minst på Løkka.
:mrgreen:
(Kaster nok stein i glasshus, men for min del mistet Patagonia litt av sjarmen de hadde før ca 2010, i takt med økende popularitet)

Ja eg har registrert at omkledning er en greie for mangen på afterskien i Hemsedal . Eg har alltid sverget til godt svett Arcteryx selebukse pyntet med matchende gaffateip her og der og ull under , sjølvsagt med skiskoa som ikkje har vært av føttene sia heisen åpna på så blir det en t skjorte fra sekken so eg sleppe å få nettinullen full i jegershots og ikkje minst unngå at parmyfelukta i luften får tak i den .
Siste run rett ned heisteasseen om der er nokre ledige spor . Max gunnerun sjølvsagt .
 
Mye Ben Sherman, Fred Perry i overdeler og Adidas-sko selvsagt. Klær som burde tåle blod, men må renses/kastes etter en kamp etter en fotballkamp.

(Det siste er tøv; merkene er ikke tøv.)