Fruen har en AP RO Offshore i karbon (37mm damemodell) med gummirem. Selv liker jeg kombinasjonen, hvor den sorte gummiremmen kompletterer den røffe karbonkassen veldig bra. Hun er derimot i ferd med å bli lei remmen. Daglig bruk i et par år ser man flere merker av, selv om det ikke er spesielt sjenerende, og så har det vel også noe å gjøre med selve feelingen.
Tanken er å bytte til en sort lærrem. Jeg har sett en god del på bilder på Audemars Piguet etc og ser at ingen av RO Offshore blir levert med annet enn gummirem. Om det ikke er mulig å få orginalrem blir det nok heller ikke noe bytte. Er det noen her på TS som vet om festeanordningen på RO Offshore er den samme som på ordinære RO damemodeller (37mm), og at de lærremmene vil passe?
Slenger med bilder av klokken og festeanordningen :
Tanken er å bytte til en sort lærrem. Jeg har sett en god del på bilder på Audemars Piguet etc og ser at ingen av RO Offshore blir levert med annet enn gummirem. Om det ikke er mulig å få orginalrem blir det nok heller ikke noe bytte. Er det noen her på TS som vet om festeanordningen på RO Offshore er den samme som på ordinære RO damemodeller (37mm), og at de lærremmene vil passe?
Slenger med bilder av klokken og festeanordningen :