Kunsttråden

Stemmer at det står i Ålesund ja :)
Gikk akkurat forbi, men hadde ikke tid å stikke innom, ikke har jeg noe kompetanse å bidra med heller. :)
20230719_133757.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby og Heftos
Det tok litt tid, men maleriet av Hans Andreas Dahl er nå på plass. Utrolig glad for at vi tok en sjanse på dette, gir en veldig flott atmosfære og håper dette maleriet vil være med på mange fine familiestunder fremover :love:

Noen bilder av både maleri, omgivelsene og ikke minst klokka ;)


IMG_2597.jpeg

IMG_2599.jpeg

IMG_2600.jpeg
 
Det tok litt tid, men maleriet av Hans Andreas Dahl er nå på plass. Utrolig glad for at vi tok en sjanse på dette, gir en veldig flott atmosfære og håper dette maleriet vil være med på mange fine familiestunder fremover :love:

Noen bilder av både maleri, omgivelsene og ikke minst klokka ;)


Vis vedlegg 344573
Vis vedlegg 344574
Vis vedlegg 344575
Rett og slett flott. Liker også kontrasten mellom moderne hytte og ekstremt tradisjonelt maleri og ramme. Kos dere!
 
  • Elsker
Reaksjoner: Heftos
Kunstfolk! Jeg har to spørsmål:
1. Finnes det et bra forum for kunst, tilsvarende Tidssonen, her til lands?

2. Er bytting av kunst noe man driver med, som vi gjør med klokker her i klokkeverden? (Hvis ja: Er det tilfeldigvis noen her som har maleri av Harald Lyche? Hvis ja på dette også: Er du interessert i en byttehandel? Jeg har et selv, og jeg vil gjerne fortsette å ha noe av han på veggen, men helst noe litt annet enn det jeg har).
 
Kunstfolk! Jeg har to spørsmål:
1. Finnes det et bra forum for kunst, tilsvarende Tidssonen, her til lands?

2. Er bytting av kunst noe man driver med, som vi gjør med klokker her i klokkeverden? (Hvis ja: Er det tilfeldigvis noen her som har maleri av Harald Lyche? Hvis ja på dette også: Er du interessert i en byttehandel? Jeg har et selv, og jeg vil gjerne fortsette å ha noe av han på veggen, men helst noe litt annet enn det jeg har).
Hei.

Kunstveggen.no

Men mye moderne street art der.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner og Readerfly