Kunsten å annonsere – Del 1...og 2

Kronerulling?

Stein Eriksen bør få sin Explorer.... 'shame on you Rolex -fake adds for real watches'

Som ansvarlig Explorer eier foreslår jeg kronerulling slik at vi kan "bøye" historien tilbake til hva vi trodde.

Er vi 300 medlemmer som offrer 100 kr er vi der snart! Dette kan bli en fin mediaartikkel :eek:

-H-
 
Er dog ikke Explorer-eier, men en hundrelapp hadde jeg klart... Så får vi be Bjerke grave litt i markedsføringsbudsjettet sitt og gi oss en god pris. PR for Bjerke og god omtale av TS...
 
Jeg er med! Gi mannen en Explorer! Det har han fortjent av flere grunner enn fadesen fra Rolex!
 
Men å hevde at noen har brukt en klokke når de aldri har brukt en klokke, er hakket mer binært. Og med binære sannheter bør man forsøke å ikke, vel, lyve :p.

Jeg aner ikke hva du snakker om, men jeg forstår hva du mener. ;)

Som ansvarlig Explorer eier foreslår jeg kronerulling slik at vi kan "bøye" historien tilbake til hva vi trodde.

Haha, jeg tror nok det det finnes edlere formål å samles om enn å sponse millionærer med luksusklokker :D

Når det er sagt, en slik gest fra selskapet som har laget annonsen kunne kanskje vært på sin plass...
 
"Noen" (som har brukernavn JoLu tenker jeg) burde kanskje lage en oppsummering av hva man har klart å avsløre her og kontakte rolex ;).

Nekter de har man alltids klokkemagasiner som sikkert hadde vært interessert i å "blow the lid" av denne horrible løgnen som har hengt over dem i årevis :p
 
Jeg er definitivt med på kronerulling for en Explorer ti SE!
For f%#en, la oss gjøre det!
Det må i så fall være WIS momentum numero uno noen sinne!
Tenk dere reaksjonen i klokkeverden; norske klokketullinger kjøper Explorer for å rette opp det historiske falsumet til Rolex!!!??

Dæven det hadde vært kult!!!:cool::cool::cool:
 
Jeg aner ikke hva du snakker om, men jeg forstår hva du mener. ;)



Haha, jeg tror nok det det finnes edlere formål å samles om enn å sponse millionærer med luksusklokker :D

Når det er sagt, en slik gest fra selskapet som har laget annonsen kunne kanskje vært på sin plass...
Jolu, har tenkt på det du sier og jeg er selvsagt enig, (jeg er redd du er et bedre menneske enn meg) men la oss da oppfordre herr Eriksen til å donere klokken til et veldedig formål. Med litt mediablest har stakkaren ikke noe annet valg:oops:

Frodo, jeg tror også dette kunne blitt en morro mediasak! Ok vi har nå potensielt 400 kr i potten. Nærmer oss snart en Folex :rolleyes:
 
Saken hadde garantert blitt blåst mer opp om denne tråden hadde herjet TRF.:confused:
 
Jeg kan ikke se at det har den helt store sprengkraften, men la oss for sikkerhets skyld bevare saken på et språk de færreste forstår. :D

Et elokvent memorandum er allerede underveis til Stewart Wicht & Co.
 
Hadde vært morsomt å fått gjort det, jeg hiver lett inn en hundrelapp eller to for en sak som dette. Haha. Trenger bare noen som er villige til å gjøre jobben, som Krille med passaround. :)

En fornøyelse å lese igjennom denne tråden forresten!
 
Redigert:
Takk for en flott tråd. :) Herlig informasjon.

Hm - lurer på hvilke andre trådskatter som finnes på forumets historiske kistebunn?

* trekker pusten og dykker *
 
Er det noen som har et bilde av reklameplakaten: "We invented the Submariner to work perfectly(..)" Bilde av en damehånd som tar på en mann som holder et glass I 720 dpi?

Skulle gjerne hatt denne blast opp og hengt opp :)