Kundebehandling...

insinuerer du at Alf Lie og dets ansatte behandler trådstarter dårlig fordi han kanskje har vært litt uheldig i sin kommunikasjon?

Regner med at den var ment til meg.

Nei, på ingen måte.

Kommuniksjon er vanskelig og siden trådstarter har vært tålmodig lenge og engasjert seg stort i saken tror jeg at det kan være klokt at en 3. part ser på saken med friske øyne. Kanskje noen her inne vil "megle".

Forstår jeg det rett i at du har fått låne en klokke av Alf Lie mens du venter på den andre?

Forstår jeg det rett at du har fått låne en klokke av Alf Lie mens du venter på den andre?

Nei, ikke låne da det for meg betyr at den kan brukes.
Den er sendt meg for prøving, men vi har ikke diskutert noen mulig pris. Det er forøvrig en meget hyggelig gest som sier at de ikke prøver å lure meg på noen måte, og en grunn til at det er enda mindre artig å henge dem ut. Jeg måtte også sende melding med bekreftelse på at jeg tar ansvaret for at den kommer uskadet tilbake om vi ikke skulle bli enig om en handel. All kreditt til AL for fleksibiliteten i forbindelse med et mulig salg.

Hei.

Først må jeg bare få si at dette er en trist sak, for alle.

For Alf Lie er det umulig og forsvare dette her inne, vi kan bare konstantere at de har eksistert i xx år og har et utmerket rykte blant medlemmene her inne.

Noen ganger vil man kun godt og da er det ekstra surt når det går så galt som dette.

Når det er sagt kan det også være litt med måten du har "angrepet" dette på. Dine innlegg (selv etter gjentatte redigeringer) fremstår som en tordentale - spør du meg.

Hvis du snakker på samme måte, uavbrutt og uten pauser så har de kanskje ikke klart å kommunisere med deg? Ikke at det skal være en unnskyldning altså. En pause, eller avsnitt er alltid bra.

Med tanke på den tiden du allerede har brukt på dette ville jeg anbefalt deg og bedt en 3. part om bistand som kan se på det med friske øyne. Siden det dessverre ser ut som om dere ikke finner utav det på egenhånd.

Jeg håper virkelig at det løser seg for dere.

Men som sagt, dette er en utrolig trist sak med kun en ting: tapere, dessverre.

Disclaimer: Dette er et forum uten stavekontroll, mitt språk er bedre i det daglige (med Word ;)). Jeg er ikke tilknytter Alf Lie.

Takk for gode råd.

Flott at du deler din opplevelse av denne forhandleren. Ja, en sak har alltid to sider, men din side av saken som kunde og TS-medlem er mer interessant for meg enn forhandleren sin. Hvorfor i alle dager skulle du beskytte en forhandler ved ikke å navngi den når du har fått en slik dårlig behandling. Jeg synes det er en berikelse for forumet at slike erfaringer kommer frem. Håper du blir fornøyd til slutt. Lykke til!

AD

Har gjennom over 30 år hatt kjøp / service både hos Bjerke og Alf Lie. Vanligvis har jeg fått utmerket service hos begge men det har forekommet enkelt episoder hos begge som ikke har holdt mine forventninger. Nå er jeg svært kravstor og glemmer ofte at jeg ikke er deres eneste kunde. Stikker jeg fingeren i jorden og ikke andre steder-- må jeg bare innrømme at jeg har fått glimrende service fra både Bjerke og Alf Lie. Kommer fortsatt til å bruke deres kompetanse.
Mvh Tom

Bjerke har jeg ingenting å utsette på. Prøvde å kjøpe en klokke der en gang og ble tatt godt i mot. De ringte riktig nok aldri som avtalt når den kom inn på lager, ei heller etter at jeg ringte og etterlyste et eksemplar. Det henger nok sammen med etterspørselen og tilstrekkelig salg, men de var alltid høflige,imøtekommende og proffe der og da.

Det er likevel laaaaaaaangt unna servicen hos feks Lervik, Rob Engstrøm i Stockholm eller Henrik Werner i København. Alle disse leverer glimrende service og kan anbefales.