Kun dager til 9 år...

I dag er dagen, 9 år.
Takk for mange hyggelige ord:)

Det må jo være noen år siden vi sto på Statoilen i Porsgrunn og byttet klokke mot Cash;)
Ikke mye som slår en real face to face deal mellom 2 klokkenerder:p:p
En av mine mest nervøse handler, var nemlig mitt første bruktkjøp. Holdt på å kjøre av veien 100 ganger på tilbake til Oslo, så mer på 116713n enn veien:) Unødvendig å være nervøs når man handler deg. Husker godt TV-apparatet av en gull-Patek du hadde på deg, sabla kul!

Takk, @Genta, for at du fortsetter å dele med oss her på TS! Du var en av de jeg fulgte og leste mye før jeg tok steget opp og registrerte meg som medlem her. Lærte mye, fikk masse inspirasjon og gode tips på veien. La det fortsette slik! Flott zen-samling, ingen tvil om det! Meeen, én sak; mangler det ikke en Panerai her da;)...?

Mangler ikke, men det er konas, heldigvis får jeg bruke den masse. Den er min trenings-, tur-, hage-, bade-og diverseklokke.

A2D3D576-2039-4214-80F8-2266BD64C00F.jpeg

Her fra dagens tur opp https://fantastiskemarka.no/2016/10/01/asdoljuvet-en-smak-av-vestlandet-i-vestmarka/ Anbefales virkelig, gikk der med kidsa på 7&9, kan ikke være veldig mye mindre med såpass med vann der var i dag.

Fortsatt god vår:)