Kun én klokke for resten av livet

Kun én av det jeg har i dag; ROC kanskje ?
Kun én no holds barred; Nautlius muligens.

Mye kanskje og muligens, spørsmålet er ikke så enkelt å besvare for en som er mer eller mindre sterkt affektert av dette "samle"... :p

Nautilus er blant det råeste jeg vet om, men samtidig føler jeg at Royal Oak vil være mer annvennelig som eneste ur... Knepen seier til AP!

Denne, bare denne!!!
BE65AB1D-orig.jpg

You lucky MF! Da har du boks og papirer også da? Leeeekkert!

Jepp, boks og papirer med fars navn :) Glad han gikk foe SD i steder for sub den gangen i 81 i Tromsø. Må ha vært en overligger også, serial tyder på at den er 79-80 :) 3000 var prisen mener jeg å huske.

Om prislappen blir for høy er det ikke manneklokke nok. Den ene skal dyppes i slakt, mud, møkk og saltvann. Den skal passe til shorts og kjole og hvitt. Det er mange klokker som kan dekke behovet, Aqua Terra blir mitt valg.

30143d1163816881-fs-omega-aqua-terra-black-42mm-reduced-black-at4.jpg

Kjedelig? Kunne ikke brydd meg mindre.

Utrolig vanskelig å svare på noe sånt, men jeg hadde sterkt vurdert denne ihvertfall:)

ROLEX SUBMARINER 16610 COMEX NEW BOX & PAPERS | eBay

60 k USD men da er den NIB!

2e096be3-fd00-9441.jpg
Kanskje litt off topic, men bare meg som syns dette er "juks"?

For min del syns jeg litt av "verdien" i en comex ligger i at det er klokker som ble levert den gang comex var stor på bemannede undervannsoperasjoner og at klokkene ble levert som en arbeidsklokke til dykkerne.

At man monterer en annen skive og graverer baklokket på en ny rolex til 40 000 syns jeg ikke rettferdiggjør nesten en tidobling av prisen.

Ville noen kjøpt en nyprodusert milsub, eller en moderne double red for 200-300 k?

Ellers, on topic:

TA423-TA423-1.jpg