Kostymefest

Medlem
7. jan. 2012
Innlegg
108
Sted
Oslo
Ærede forum!
I neste uke skal jeg på en kostymefest med tema "S." Det vil si at man skal da kle seg ut som noe som har forbokstaven "S." Jeg vender meg nå til dere for å hente inspirasjon. Jeg har vurdert flere ting som skiløper, the Sundance Kid(fra Butch Cassidy and the Sundance Kid) og Spøkelseskladden. Har til og med vurdert seksualforbryter. Jeg vil gjerne ha noe originalt og kult, og ikke kle meg ut som noe alle andre kommer til å gjøre.
 
(Dronning) Sonja, satan, sveiser, speider eller få med den en til og vær siamesiske tvillinger.

Dropp skiløper og syklist. Snømann er også i grenseland hvis du vil være den eneste på festen med det kostymet.
 
Ærede forum!
I neste uke skal jeg på en kostymefest med tema "S." Det vil si at man skal da kle seg ut som noe som har forbokstaven "S." Jeg vender meg nå til dere for å hente inspirasjon. Jeg har vurdert flere ting som skiløper, the Sundance Kid(fra Butch Cassidy and the Sundance Kid) og Spøkelseskladden. Har til og med vurdert seksualforbryter. Jeg vil gjerne ha noe originalt og kult, og ikke kle meg ut som noe alle andre kommer til å gjøre.
Hvordan kler man seg ut som seksualforbryter - hull i lommene?
 
SOKRATES!
Mener å huske at toga-party var populært i min ungdom, og kunne gjerne utarte seg.....
Hva med løsskjegg, laken og en lovbok under armen?
 
Sinnsyk.
Tipper du er alene om å komme i jakke med armene på ryggen, og med et par øyer på stilk og en passelig latter på toppen - vinner!
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Hvis du vil gå helt META foreslår jeg st du kler deg ut som Schumacher i The Stig drakt.
Når folk spør eller påpeker The Stig avfeier du det hele med et pføy, jeg er Schumacher. Og visa versa... Schumacher var som kjent Stig i noen år.

Vi kjørte samme greia på et lignende selskap engang med skjelettdrakt. En kompis var skjelett. Jeg var Jan Teigen...
Anbefaler dog et kostyme med gulf, skjelettdrakt er umulig å bruke på toalettet, dette resulterte i en del praktiske utfordringer husker jeg.
 
Gjør det enkelt!

Steve O (Kan fort bli tolket som sexualforbryter også)

steve_o_2003_02_25.jpg
 
Svaret er selvsagt dét det alltid er på et forum som dette: Submariner. Da, drar du også mange damer på kostymeballet. Replikker som "Vil du være med hjem og rotere timeviseren min?" kan jo - hvis du treffer rette dama - slå heldig ut.
 
Heller slabbedask da ja. Synes det er flaut med både jenter og menn, som velger kostyme for å opplagt vise frem atributter de selv er veldig fornøyd med. Da er det bedre med selvironi ja.