Kos på kjøkkenet i ettermiddag

Takker for alle gratulasjoner. Er litt treg i reaksjonen, men det skylles at jeg nettopp er dratt på påskeferie og er litt ute av fase - sånn rent tidsmessig.

For de som lurer: Joda, den er lettere enn tilsvarende stål modeller. Men ikke for lett. Savner litt "masse" rundt håndleddet, men det har mer med min personlige smak å gjøre. Noen nye reimer av anseelig tykkelse og lengde så er det kompensert for.

Og ja, titan modellen ble valgt spesifikk. Den vet jeg at naboen ikke har :p

Frode.
 
Vakker sak den der. Gratulerer......

Er enig i at den remmen som sitter på klokken er tøff som bare det.
 
Våknet opp til gladmelding på mobilen idag: "Pakke fra Fedex er lastet på bil for transport ..... Vil bli levert innen 16:00" (Så lenge det gjøres korrekt går fortolling raskt og smertefritt - stort sett).

Glimmrende, finner helt sikkert noe å fordrive tiden med hjemme til klokka blir 16:00.

14:00 Ny melding på mobilen: "Pakke fra Fedex kan hentes på ditt lokale postkontor. Ref. nr. ......"

Hva pokker !!!!!

2 timer senere. Pakken er hentet og klar for åpning. En rar håndskrevet melding på pakken møter meg først: "Pakke forsøkt utlevert".

"Forsøkt utlevert" ! - hva menes med det? Gikk bildøren i vranglås, hadde de ikke nok diesel på bilen, greide ikke sjoføren å gå opp de fire trinnene til døren min?


Venter på en pakke fra Posten/Bring i dag.. og jammen slår de ikke til igjen. Lenge siden jeg har fått en pakke fra Posten/Bring levert på døren som man har betalt for.

"Forsøkt utlevert
Årsak: Adressaten ikke funnet
Tiltak: Sendingen vil bli levert utleveringsenhet"

Denne skjønner jeg ikke helt :)