Korrekt: Rolex GTG i Oslo(Numero due)

Dato for Rolex GTG?

  • 20. juni

    Stemmer: 0 0,0%
  • 21. juni

    Stemmer: 0 0,0%
  • 22. juni

    Stemmer: 0 0,0%
  • 23. juni

    Stemmer: 0 0,0%
  • 27. juni

    Stemmer: 0 0,0%
  • 28. juni

    Stemmer: 0 0,0%
  • 29. juni

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0
done!

Minner igjen om at Rolex GTG blir avholdt i Oslo 29. juni.
Påmelding i denne tråden. Alle påmeldte vil bli kontaktet pr PM, og må oppgi navn og telefonnummer som kan kontrolleres. Påmeldte vil deretter få beskjed om nøyaktig tid (etter kl 1800en gang) og sted. Sted opplyses om et par dager i forveien.
 
Hvis det ikke er for sent melder jeg meg også gjerne på. Jeg stiller i såfall nygredd og blid, og med et par rolexer på hver hånd.
 
notert!
Jeg er i harde forhandlinger om lokaler, så det er ikke for sent å melde seg på.
Tør jeg foreslå at rsvei, morini, frodo m.fl. henger seg på?
Som tidligere nevnt; alle som er interesserte i klokker er velkomne, men temaet for kvelden er Rolex.
 
Holder på å undersøke priser for fly og hotell. Er de studentvennlige setter jeg sikkert nesen mot Oslo denne dagen. :)
 
notert!
Jeg er i harde forhandlinger om lokaler, så det er ikke for sent å melde seg på.
Tør jeg foreslå at rsvei, morini, frodo m.fl. henger seg på?
Som tidligere nevnt; alle som er interesserte i klokker er velkomne, men temaet for kvelden er Rolex.

Strålende. Jeg tillater meg å foreslå kjelleren hos Bølgen & Moi på Briskeby; god plass og blottet for øvrige gjester.:D Deltok der på en vellykket Panerai GTG i regi av Frik i fjor. Veldig bra lokale.
 
Det er notert!
Hittil har 29 personer meldt sin interesse, så selv med frafall vil vi bli en god del mennesker. Blir spennende å se bilder av klokkehaugen!
 
Vet ikke om jeg er notert, men melder meg på og får heller melde avbud om jobben skulle kreve sin plass da GTG kommer mitt i mine flytteplaner tilbake til landes fineste landsdel:)

Veldi bra tiltak forresten:)
 
Hei,

Har ingen Rolex selv, men vil veldig gjerne delta på denne GTG samlingen for å få litt inspirasjon til neste klokkekjøp :)

tigergutt