Konstantin Chaykin Joker/ Dracula

Ser at TLE skriver at all standard produksjon av Wristmons utgår og at disse nå kun blir laget på spesiell forespørsel og nærmest custom. Samtidig øker prisen fra rundt 100K NOK til rundt 250K NOK. Kan se ut som du var veldig heldig med timing av bestilling av din Dracula her?
 
  • Elsker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Ser at TLE skriver at all standard produksjon av Wristmons utgår og at disse nå kun blir laget på spesiell forespørsel og nærmest custom. Samtidig øker prisen fra rundt 100K NOK til rundt 250K NOK. Kan se ut som du var veldig heldig med timing av bestilling av din Dracula her?

Ja, fikk melding fra Pietro om dette. Dracula night blir nå limited til kun 6 stk ( alle solgt)

Syykt heldig med den ja. Slutt på produksjon, en dobling i retail pris over natten og veeeeeldig få dracula produsert totalt inkludert denne limited edt ( inkl. Denne versjonen er det totalt produsert kun 19stk, færrest av alle wristmonsene)

Det sagt så Tror jeg det er et klokt valg fra Chaykin da det begynner å bli en del wristmons totalt der ute.

Gleder meg stort til jeg får min og det blir spennende å se hva de går for på lørdagens auksjon. Kanskje noen her kan gjøre seg et kupp??
 
Redigert:
Hei alle sammen. Ville bare tipse dere om at thelimitededition har fått en Natt Dracula som er tilgjengelig for salg. Denne er planlagt produsert i 13 eksemplarer men Chaykin har stoppet ved 6 og det er helt uvisst om de resterende noen gang vil bli produsert. En helt unik mulighet dersom du har tenkt å gå til annskaffelse av en Chaykin. Ta kontakt med Pietro snarest :)
Jeg elsker ihverfall min❤
836C3320-0937-46FC-AF53-0E3E435C6180.jpeg
 
Redigert:
Ja så de der. Intr konsept. Til den prisen hadde det vært fordelaktig om lommen roterte slik at den noen ganger i døgnet kunne fungert som ryggsekk. Gleder meg til å se hva annet han kommer opp med.