Me ventar fortsatt!
havarduf Støttemedlem Medlem 8. nov. 2015 Innlegg 1.821 Sted 15. aug. 2017 #17 Planlegging tar tid Reaksjoner: Bears
havarduf Støttemedlem Medlem 8. nov. 2015 Innlegg 1.821 Sted 23. aug. 2017 #18 Update! @Bears Destruksjon av fake "AP": check! Bilde før: (har sladdet logoen...) Fy f for en grell klokke. Den er helt grusom. Den fortjener å bli utslettet! Riggen: Ettersom min 6.5 er litt trøblete for tiden så ble det 22lr på ca 70 meter. Ufattelige mengder med mygg og faenskap så vi går rett på sak! Etter litt innskytingsproblemer på første rigg (løs kikkert) så bytter vi til denne som skal få æren: The movie! (Ble elendig kvalitet...) https://streamable.com/qcjns Denne går ikke et sekund til nå! Takk for meg! Redigert: 23. aug. 2017 Reaksjoner: Heftos, Rød, Erik_SG og 20 andre
Update! @Bears Destruksjon av fake "AP": check! Bilde før: (har sladdet logoen...) Fy f for en grell klokke. Den er helt grusom. Den fortjener å bli utslettet! Riggen: Ettersom min 6.5 er litt trøblete for tiden så ble det 22lr på ca 70 meter. Ufattelige mengder med mygg og faenskap så vi går rett på sak! Etter litt innskytingsproblemer på første rigg (løs kikkert) så bytter vi til denne som skal få æren: The movie! (Ble elendig kvalitet...) https://streamable.com/qcjns Denne går ikke et sekund til nå! Takk for meg!
Bezel Støttemedlem Medlem 27. jan. 2016 Innlegg 1.792 Sted Vest for vannskillet 23. aug. 2017 #19 Innertier! Reaksjoner: Erik_SG og havarduf
B Bears Guest 23. aug. 2017 #20 @havarduf kanon!! Velfortjent skjebne på klokla, og du var velfortjent vinnar av konkurransen! Dette var verdt ventetiden Redigert av en moderator: 23. aug. 2017 Reaksjoner: havarduf
@havarduf kanon!! Velfortjent skjebne på klokla, og du var velfortjent vinnar av konkurransen! Dette var verdt ventetiden
Trulle75 Støttemedlem Medlem 2. jan. 2012 Innlegg 2.282 Sted Oslo 24. aug. 2017 #21 Vakkert! Legg filmen på Instagram eller Youtube så ser verden hva slikt styggedom fortjener. Reaksjoner: havarduf