Komplett pakke?

andres

Støttemedlem
Medlem
24. mai 2013
Innlegg
4.092
Sted
Sandnes
Hei, begynner ved å si at jeg har ingen greier på dette. Men er på utkikk etter en "blådress" Er vel det det kalles? Hvertfall noe mer hverdagslig enn en svart klassisk. Lurer på om det er noen steder der man kan kjøpe alt en trenger. Jakke, bukse, skjorte, sko (?) Og om det er mulig å få tak i til under 15.000 kr. Gjerne noe som er litt tilpasset, da jeg ikke har en helt rett figur.

På forhånd takk ;)

PS: Jeg har dressklokke....
 
Dressmann? Neida :p

Tror nok du finner det du trenger på Outleten i Vestby. Var ihvertfall masse dresser der før til en grei penge. Det avhenger dog litt av hva de har på lager.

Vil du ha noe nærmere hjemme anbefales Ødegaard på Torget Vest og 4Men i sentrum. Får alltid meget god hjelp på disse butikkene, og de fikser det meste. Har fått så god hjelp, spesielt på 4Men at jeg ikke gidder å bruke andre butikker med sure og tyggegummislafsende medhjelpere ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Hei, begynner ved å si at jeg har ingen greier på dette. Men er på utkikk etter en "blådress" Er vel det det kalles? Hvertfall noe mer hverdagslig enn en svart klassisk. Lurer på om det er noen steder der man kan kjøpe alt en trenger. Jakke, bukse, skjorte, sko (?) Og om det er mulig å få tak i til under 15.000 kr. Gjerne noe som er litt tilpasset, da jeg ikke har en helt rett figur.

På forhånd takk ;)

PS: Jeg har dressklokke....

Målsøm fra ferner på målsømdager, ca 11. Skjorte kan man lettere finne billigere greie varianter. Evt målsøm fra ferner sitt eget merke 1700. Da kan man få gode sorte sko fra f.eks. Www.meermin.es

Og hvis du er heldig kan komme unna med å tilpasse en butikkdress kan du komme vesentlig billigere fra det med f.eks. Menswear. Man MÅ ikke bruke 15k på dress.
 
Mest sannsynlig kan jeg få tilpasset en butikkdress. Kanskje det er verdt en tur å kikke innom Menswear, 4Men og Follestad?
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Ta en runde blant de fire fem største butikkene, Ferner er nevnt, Escalier (som er noe dyrere på akkurat de samme produktene) og Gunnar Øye er sikre. Selv har jeg kjøpt fra alle tre og har havnet hos Gunnar. husk at du ikke plikter å kjøpe en dress du har prøvd og bruk litt tid på å prøve ut både butikk og dress.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres