Solgt Komplett 2017 Omega Speedmaster Pro selges raskt og rimelig

Medlem
10. nov. 2011
Innlegg
128
Sted
Trondheim
Da jeg har kjøpt ny klokke, selger jeg denne billig. Kjøpt ny hos svensk AD april 2017. Dette er den «riktige» modellen med plexiglass.

Kommer komplett i den flotte svarte, store boksen med alt inkludert, to store bøker, ekstra sort omega natoreim, astronautreim, reimverktøy, lupe, papirvekt / mynt, brukermanual, garantikort og pictogram.

Dette den versjonen med alligatorreim og foldespenne, den flotteste versjonen etter min mening. Jeg har for noen uker siden kjøpt til den originale lenken, denne kan medfølge mot et pristillegg.

Klokken er brukt normalt og i rotasjon med mine andre klokker. Alligatorreimen er i veldig god stand og lite brukt. Klokken har noen merker etter reimskift, men disse er kun på baksiden og vises ikke.

Jeg har tatt meg av prutingen på forhånd J Ønsker et raskt og smertefritt salg og har satt prisen deretter. Selger derfor ikke lavere enn prisantydning. Evt express over natt kommer i tillegg.

Prisantydning: 29 500,-

Om man ønsker lenken i tillegg kan du få hele pakken, altså med alligator, foldespenne og original lenke for 33 500. Dette er den nyeste lenken og riktig for denne modellen.

Har flere GG-anmeldelser, så her er alt duket for et hyggelig salg og en nydelig klokke til en fantastisk pris.

Befinner seg i Trondheim
IMG_3302.jpg
IMG_3304.jpg
IMG_3305.jpg
IMG_3308.jpg
IMG_3311.jpg
IMG_3317.jpg
IMG_3317.jpg
IMG_3315.jpg