Kom til far! Unboxing #1

Medlem
31. jan. 2011
Innlegg
117
Dette blir min første unboxing. Et ur man ikke ser altfor ofte her på tidssonen, såvidt jeg vet. Jeg har sett etter et nytt ur en liten stund nå og kom plutselig over noe som dekket alle kriteriene jeg hadde satt meg.
Vi går rett på bildene:





Voilà! Bør være en nogenlunde kjent boks. Overraskende liten egentlig. Dette blir min første IWC.



Forferdelig stusselig ytterboks. Skulle tro IWC klarte å spandere på seg noe mer enn en lefsete tynn kartong.



Vi hopper rett til godsakene, vel?



Åh. Lenke. Noen som vil gjette? Scroll ned for svar.




















Klare?
























Der var den. En vakker dykker. IWC Aquatimer GST 2000 - 3536-01 i titan.

Y2TTK.jpg


Den er ikke så mørk som bildene tilsier.



Fantastisk på armen. Lenken er en fryd å ha på seg.



Tror dette blir en keeper. Kanskje jeg oppdaterer med en review når jeg har fått brukt den litt.
Jeg beklager de dårlige bildene.

Takk for oppmerksomheten!

/E
 
Gratulerer så mye. Denne har jeg ikke sett før, regner med at det er en utgått modell.

Synes den var veldig tøff, og den er jo heller ikke helt ulik en av mine favorittklokker - Sinn EZM3. ;)

Håper du kommer med en review, det hadde vært morsomt å lese.
 
Wow, den har jeg ikke sett før faktisk! :) Nydelig, ren og enkel skive og klokke generelt.
 
Woop woop!
Titan eller ikke, må si at forumkompisen vår som har en Aquatimer til salg kan få noen kjøpere på døra :)
IWC og Aquatimer seiler opp som svært så flotte alternativ til (tør jeg si det) Sub! ... eller i tillegg til, i en perfekt klokkeboks ;)
 
Gratulerer så mye, dette uret må du selge til meg etter at du har hatt det en stund utelukkende i boksen din. Dette er etter min mening den flotteste Aquatimeren som noensinne er laget, jeg mener også at dette er det flotteste uret jeg vet om. For ti år siden slo IWCbesettelsen ned i meg, da igjennom denne modellen. IWCs AT GST. Før jeg fikk min 3568 nå så var denne den jeg selvfølgelig siklet etter. Dessverre er jeg en novise hva netthandel over grenser angår så jeg endte ikke opp med den. Men det gjør ingenting siden du selger din videre til meg om en stund. Gratulerer igjen med sonens vakreste ur PUNKTUM. Trål intenasjonale IWCfora og du vil se at dette er modellen som trekkes fram nesten uansett hvilken kvalitet som etterspørres. Sukk................. VIL HA
 
Vanvittig rå ! Er jo rett og slett til å bli blank i øynene når man ser hva slags juveler IWC dyttet ut tidligere.
Og så i Titan attpåtil ;)