Avsluttet Kokkoriet ævksjon

Awwwwwa, er ævksjon ferdig alt!?! Og jeg som hadde håpet på å få meg en patinert grail! -Jeg får da klare meg med denne nyervervelsen en så lenge.
Sliten tennisball er kult!
E73FD8F1-1008-4E5B-B07C-C4A71509FFDE.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og trippelj
For en thriller.

Slapp av folkens, dette er en grail for meg. Endelig kan jeg bli en "one bag guy". Dette er helt klart endbag for min del.

Jeg kommer gjerne innom og henter den. Skal uansett opp i nabolaget ditt å selge en Huyndai Kona med 100.000 kr påslag senere i helgen. Drømmebilen falt dessverre ikke i smak. Får håpe de tre som er reservert i familiemedlemmers navn er bedre. Alle gode ting er 4.

NB: Skulle noen være interessert i en flott Bjerkepose, send PM eller mail på invistor@nullmoms.panama
 
For en thriller.

Slapp av folkens, dette er en grail for meg. Endelig kan jeg bli en "one bag guy". Dette er helt klart endbag for min del.

Jeg kommer gjerne innom og henter den. Skal uansett opp i nabolaget ditt å selge en Huyndai Kona med 100.000 kr påslag senere i helgen. Drømmebilen falt dessverre ikke i smak. Får håpe de tre som er reservert i familiemedlemmers navn er bedre. Alle gode ting er 4.

NB: Skulle noen være interessert i en flott Bjerkepose, send PM eller mail på invistor@nullmoms.panama

Jeg er ikke hjemme før medio kommende uke, men ser frem til en face2face og oppdatering på good guy listement.
For ikke å snakke om at jeg gleder meg til unbox!!
 
Søren. Denne annonsen dukket ikke opp i feeden før det var for sent! Du kunne gjort en byttehandel i disse her to. Du hadde fått omtrent samme godfølelsen som med en Rolex Comex. Holder de over en Rolex, slik at du skal se koblingen. For kobling er det! Her snakker vi COMEX og ikke en vanlig pin fra Frankrike.

5B55299E-2502-4007-B23C-A401C15874C9.jpeg
 
Herregud, det her begynner å nærme seg useriøst.. Nå viser det at jeg hverken får MVA-refusjon på denne posen, og jeg får heller ikke betalt med Eurobonus Mastercardet.

Hvordan i alle dager skal denne invisteringen svare seg da?!?