For å evt. ikke gå på en økonomisk smell likviditetsmessig lurer jeg på om medfølgende bokser har gammel eller ny pant ?
Det er omega-poser det gjelder.Hvilken dag er posen tatt ut på? Om det er en Tuesday pose kan jeg være intrisert
Den var tett engang i tiden men nå har den fått en rift, så jeg vil ikke anbefale annet enn å pose (pun) rundt bassengkantenRegner med at den er vanntett. Om du kan fremskaffe trykktest, ville det vært fint
Innbytte med penger min vei over 200 isåfall.Eh. Over 400. Han grådige @Mathfjeld skal ha halvparten over 200. Han er forøvrig pengeinnkrever også så du er nå advart.Intirissert i innbytte?
Kjøpte denne, tenkte gi den videre til barnebarn en vakker dag, men ser at din kanskje har mer potensiale for å stige i verdi på lang sikt.
Vis vedlegg 118937
Ukurant påse dette . Dårlig stand er den også. Kjenner en som selger disse for 10kr ny. Byr deg 15.
Denne var kul. Den må du la gå i arv
Nei.Vil det komme et Black Friday-tilbud på posen?
Dette var gledelig gjensyn! Takk for at du deler.Usikker på hva ledende bud er, men da jeg nå nettopp leste for min sønn i den glitrende boka «Den rikeste gutten i verden» fikk jeg et skjønnlitterært bevis på viktigheten av en skikkelig pose! Dette er således en gylden anledning for enhver wannabe! Løp og kjøp!!!
Vis vedlegg 119001