Klokketips til ca 9000kr

Jeg har også sett endel på klokker i samme priskategori den siste tiden. Oris Aquis Date og Tag Heuer Aquaracer som er nevnt allerede kommer også høyt på min liste. I tillegg har jeg lagt merke til et par andre.

Om du vil ha en enkel og ren klokke, synes jeg Longines Conquest er veldig flott:

image_1805.jpg

Dersom du vil ha litt mer funksjoner i f.eks en chrono, har jeg stor sans for Certina DS1 Chrono

image_672.jpg

Kommet masse gode forslag her, vil bare tilføye at innenfor budsjettet ditt har du mulighet til å få deg et virkelig bra ur. Du bør kanskje vurdere å kjøpe brukt da det er mye bra ur ute med et ufortjent høyt prisfall idet de går fra ny til brukt. Lykke til og kom med bilder når uret er i boks.

Sant så sant selv om det er et "utoverbudsjettet"tips

Selvsagt! Men hvis man først har grense på 10 lapper så ville det for min del ikke vært noe å tenke på å legge en femtedel til i budskjettet for en klokke som virkelig er super kvalitet, kjent merke og ikke vil synke i verdi pga bruktkjøp. :)

Edit: Jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst til å shoppe... Men da må jeg nok flippe en klokke først.

Min stemme går til Longines HydroConquest 41mm, liste pris kroner 8200. Den sorte er lett å få tak i, selv sitter jeg og venter på at den blå kommer på lager igjen

Lykke til med jakten!

Takker

Setter stor pris på alle tipsene det hjelper veldig, jeg må nokk holde meg fra 10 000 og nedover. Nå må jeg bruke litt tid på å sjekke ut alle tipsene og se om jeg vinner dem i butikken slik at jeg får sett dem i real life... Men vist noen har flere tips så er de velkomne..:D

Vet ikke om det har blitt nevnt, men du burde absolutt sjekke ut merket hamilton.