Klokkeriet.no

Med Klokkeriet og sine 50k medlemmer er jeg aller mest redd for å bli singlet ut av tyver. Veldig enkelt å finne ut hvem du er og hvor du bor, og ikke minst om du er på ferie på FB.

56216_PLA_Bob_Martin_Natural_Spot_on_fuer_grosse_Hunde_5.jpg
 
Med Klokkeriet og sine 50k medlemmer er jeg aller mest redd for å bli singlet ut av tyver. Veldig enkelt på FB å finne ut hvem du er og hvor du bor, og ikke minst om du er på ferie.
Helt enig, utrolig at visse folk bryr seg null om dette i disse tider og poster nye tresifrede kjøp annenhver uke :confused:
 
Helt enig, utrolig at visse folk bryr seg null om dette i disse tider og poster nye tresifrede kjøp annenhver uke :confused:

Er vel de samme som i finn-annonsen skriver at "uret ikke oppbevares hjemme" og tror at tjuvene dermed blar videre til neste annonse.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
Tegnet meg som medlem av Klukkeriet her om dagen, mest "for å se".....ble overrasket over hvor mange TS'er jeg kunne bla opp,- i tillegg til alle de jeg ikke kjenner navnet på. :eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: ArthurF
Har også lest at klokkeriet.no skal satse på auksjon, og kjøp og salg av armbåndsur.
Men dette kan vel kanskje @Collettmuller svare på
 
Gikk det ikkje å søke i salgsannonser på klokkeriet før ? Det er ihvertfall veldig uoversiktlig når mengden innlegg er såpass stor .