Klokkeriet.no

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Innlegg
13.288
Sted
Oslo
Endelig er ventetiden over!
Www.klokkeriet.no

120296D2-246D-4F59-9910-8CD8462C04CF.png
 
Da er det bare å legge ned Tidssonen, mener du @Edzilla ?

Artig å se at siden er live, men håper da for guds skyld de ikke når målet om å bli "Norges største portal for inspirasjon og kunnskap" eller "det naturlige førstevalg for de som søker etter klokke-relatert informasjon i Norge". ;)

Du forstår vel at det er en aprilsnarr @Jon Henrik
Klokkeriet skal vel aldri bli det naturlige førstevalg for de som søker etter klokke-relatert informasjon i Norge. De snakker jo kun om ur og invisteringer på facebook.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Solgte en NY0040 Citizen dykker for 500 der som jeg hadde fått her for samme pris. Jeg skrev i teksten at det er fint om det går til noen som ønsker seg et fint bruksur og som bare ikke skal "flippe det".

Den heldige kjøperen satte litt senere i gang en budrunde og fikk mangedoblet summen. Da meldte jeg meg ut for godt.

Burde selvfølgelig lagt den ut her igjen i stedet. Angrer stadig vekk på at jeg la den inn der.
 
Redigert:
Jeg slår et slag for Klokkeriet, har vært medlem en stund og trives med det :) Ja, man kan alltids diskutere positive og negative sider og med så mange der inne må man forholde seg til "mye rart". Synes uansett at det er en bedre plattform for kjøp og salg enn Finn.no og det er mange kunnskapsrike og hjelpsomme folk der som har bidratt til å berike min hobby. Synes det er flott at det finnes ildsjeler som vil bruke tid og ressurser på å bidra til økt mangfold og et miljø rundt dette! Man må som ellers tenke seg om når man selger noe og det er lov å scrolle videre/ignorere det man synes blir for dumt ;) Ønsker lykke til med ny side og er spent på fortsettelsen!
 
Redigert:
Jeg tror ikke at Klokkeriet.no vil erstatte eller true tidssonen.no på noen som helst måte. Tror heller at det vil gjøre interessen for armbåndsur og horologi større. Et av mine problemer med klokkeriet på facebook er at det er så åpent og tilgjengelig for hvermansen. No pun intended @Hvermansen
Jeg synes det faktisk er litt creepy at mine 114 venner på klokkeriet kan se alt jeg poster på denne facebook-gruppen. Ikke mange av disse som vet at jeg har en klokkesamling som kanskje koster mer enn deres.... Ja du veit.
Men jeg tror klokkeriet på facebook og klokkeriet.no vil på en fin måte utfylle det enkelte savner på Tidssonen.no
Noen liker Tesla, andre liker Golf GTI :cool:

Screenshot 2019-04-03 at 13.36.44.png