Klokker til «hyggelige» priser

Glycine Combat er mitt bidrag som jeg har hatt mye glede av . 2824 inside som går veldig bra. En liten detalj verdt å merke seg er at Glycine har matchet fargen på dato feltet med fargen på skiva. Det er ikke alltid vanlig i denne prisklassen.

Glycine Combat er mitt bidrag som jeg har hatt mye glede av . 2824 inside som går veldig bra. En liten detalj verdt å merke seg er at Glycine har matchet fargen på dato feltet med fargen på skiva. Det er ikke alltid vanlig i denne prisklassen.
Flott sak!
Denne må du beholde.
Nå som Invicta har kjøpt opp Glycine må jo de "eldre" modeller bare bli mer verdt.

• Liker
Reaksjoner: Bilanz
Har en til, dog er den til under 4k uten moms, men det er flisespikkeri :p

Citizen Grand Classic NB0040-58a(også 58e(sort skive), men jeg har hvit selv).
Høy finish og en godt gjennomført klokke, med et meget godt urverk i.

image.jpeg

image.jpeg

Her er også datoskiven matchet til urskiven, illustrert med bilde fra interveven.

image.jpeg

Hamilton Khaki Pilot:

Kult pilot ur med flere aspekter du ofte finner på dyrere ur (sunburst, "applied brushed numerals", innsikt til verket)

ETA2836-2 urverk

NB! Bildene er skamløst hentet fra nettet, bortsett fra det med NATO som er tatt av meg, dog av 46mm utgaven

Hamilton-Khaki-Pilot-Feature.jpg
Hamilton-Khaki-Pilot-Banner.jpg
hamilton-khaki-aviation-pilot-42-day-date-h64615735-4341-4.jpg

Flott den der @Oddemann! Hva slags modell er det og hva er ca pris?
Hei.
Takk for det.

Denne er sjelden her til lands, og tidligere eier hadde kjøpt den i Tyskland. Eg tok den i innbytte.

Usikker på om modellen selges lenger?
Referanse nummer er 633 7184.42

Har sett den med hvit skive på et tysk forum til 420euro.
Etter min mening er den enda kulere med sort skive. Men pris blir vell der i lende for et brukt eksemplar da.

-Oddemann-