Fordi dette er et diskusjonsforum for klokker. Med andre ord et sted der man ønsker lufte meningene og si ting man neppe ville sagt til noen som eier klokken i virkeligheten. Og da er det vel bedre at man nevner enkelte ting her inne i en egen tråd, så har man et sted å samle det? På den måten er det mindre sjanse for at noen er uhøflige og tar det i en tråd der det ikke hører hjemme.Og det er greit - men hvorfor i alle dager skal man på død og liv ha en egen tråd dedikert til å fortelle andre om hvor stygt noe de liker er?
Jeg skjønte ikke poenget når tråden ble opprettet og jeg ble servert noen argumenter som etter 11 sider jeg fortsatt ikke kjøper.
Jeg vokser ikke og får ikke verken meningen eller smaken min utfordret av at noen forteller meg at en klokke jeg liker er stygg.
Har man ikke noe pent å si kan man heller la være. Det blir som regel bedre stemning av slikt.
Hvis man ikke har noe pent å si, skal man heller la være - nettopp! Men nettopp derfor er det godt å skrive av seg sånt her inne i stedet. Jeg kan jo åpenbart ikke si til fyren på jobb med en ny-brukt Navitimer at han ser ut som et wannabe albaner-mafiamedlem med den monstrositeten på sine tynne håndledd, men jeg kan skrive det her inne.