Klokker som andre IKKE liker - men du har et godt forhold til

Sier det rett ut, jeg liker Rolex TT.
Synes enkelt og greit at den er utrolig tøff, om man ser ut som en bruktbilselger eller en som ikke har råd til helgull bryr jeg meg veldig lite om :) Nå skal det sies at jeg gjerne kunne tenke meg en helgull i fremtiden ;)

Enig!
DSC_0095_zps8f4d28db.jpg

Denne ble hundset og harselert med for ca ett år siden (ref shy-dweller / Shite-sweller etc), jeg likte den da og liker den fortsatt... :p

rolex-sky-dweller-close-620x409.jpg

Kan'ke vi få flere ut-av-skapet-tråder nå da!? Til dømes: " Transvestitter som andre ikke liker, men jeg har et godt forhold til?"

Enkelte hublot begynner jeg å like mer og mer, synes også TH Carrera har mange fine modeller.

Brannfakkel: Rolex Explorer 1. Rett og slett for jeg syntes den er drit kjedelig..
(Fra den motstående tråden)

Jeg har veldig sansen for EXP 1. Er veldig enig i at det er en av de kjedeligste klokkene rolex lager, men EXP 1 er litt av essensen til Rolex.

Enkelt, konservativt, stål sportsur og 3132 urverk. Joda. Kjedelig som fy,men det er dette som er Rolex.

Derfor liker jeg veldig godt Explorer 1.

471032d1310529930-superocean-steelfish-x-plus-owners-dsc_2065.jpg

Moderne Breitling. Jeg har ingen utdypende forklaring, men jeg liker den ihvertfall. :)

Bell&Ross liker jeg, men du ? nope...(har hatt,skal ha igjen)

br-375_1024x1024.jpg
[/IMG]
080711-bell-ross-gold.jpg
[/IMG]
BellRoss010.jpg
[/IMG]
Bell-Ross-BR03-92-Military-Ceramic.jpg
[/IMG]

Dette Giuliano Mazzuoli Manometro instrumente liker jeg også meget godt...(har hatt,skal ha igjen)

003.jpg
[/IMG]
gm-7_1024x1024.jpg
[/IMG]

Perrelet hater de fleste,men ikke jeg:eek:(har hatt,skal kanskje ha igjen)

Kvikne012.jpg
[/IMG]
Perrelet006.jpg
[/IMG]

Min Seiko Ananta til til rundt 33K(pga den høye prisen) syns de fleste er "galskap".....men ikke jeg..:eek:....(har,har,har....)

Vintage2013025_zpse14a3f47.jpg
[/IMG]
Vintage2013026_zps4a45d4ec.jpg
[/IMG]
breitling015_zps1dae92d3.jpg

seiko030.jpg
[/IMG]

jeg liker.....Gjør du ??
Head-Img1_zpsc98301c0.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit

Redigert:
OmegaX33.jpg

Omega Speedmaster X-33.

Syns den har noen artige løsninger - spesielt countdown-funksjonen - og syns den ser ganske kul ut også.