Klokker i bronse som ikke koster skjorta?

I tillegg til de som er nevnt har Aquadive en bronseutgave av deres Bathyscaphe 100. Jeg er usikker på om den er utsolgt eller ikke, men du finner den i nettbutikken, så det er kanskje en mulighet. Ganske lekker med brun skive spør du meg. Bilder i denne tråden på WUS.
 
Forøvrig syntes jeg at Olivier diveren er veldig pen, og tatt i betraktning at du får den med ETA 2824 burde jo denne komme langt opp på vurderingslisten... Rart at vi ikke har sett denne på sonen enda, egentlig...

Kjenner en her på sonen som bestilte Oliver klokken en god stund før sommeren, den har fortsatt ikke kommet. Så tror de har litt problemer med å få ferdigstilt nok klokker, i forhold til personer som har bestilt.
 
Kjenner en her på sonen som bestilte Oliver klokken en god stund før sommeren, den har fortsatt ikke kommet. Så tror de har litt problemer med å få ferdigstilt nok klokker, i forhold til personer som har bestilt.

Først var det forsinkelse på kassene, så ble det ble levert skiver som ikke hadde god nok lume. Nå venter man på de nye skivene før de starter å sende ut preorderne.

Om alt går etter planen så er skivene på plass i løpet av den neste mnd. Forventet levering blir i November.

Jeg er på 1. batch så gleder meg til å motta klokken. Vet foreløpig om en til på sonen som er på samme batch, så blir vel unboksing her snart.
 
Front1.JPG


Hands-On With The Archimede Pilot Bronze (Live Pics) — HODINKEE - Wristwatch News, Reviews, & Original Stories

Denne var jo temmelig rå. Vurderer den veldig selv. 5K momset inn for en flott flieger i bronsje kan absolutt fungere!
 
Front1.JPG


Hands-On With The Archimede Pilot Bronze (Live Pics) — HODINKEE - Wristwatch News, Reviews, & Original Stories

Denne var jo temmelig rå. Vurderer den veldig selv. 5K momset inn for en flott flieger i bronsje kan absolutt fungere!

Det står på archimedes hjemmesider at den kommer med no-logo/no-date-skive i løpet av mars. Da skal vi ikke utelukke at jeg ryker på en smell...

forøvrig koster den 4500 på chronoshop.no, står at det er inkl. tax. Det må da være billigere enn å kjøpe fra archimede?
 
Må huske å trekke 19% av prisen på hjemmesiden deres mtp moms.
Må jo legge på 25% i norsk moms igjen selvsagt....