Klokkeplaner og -drømmer for 2012

Klokkeplaner og -drømmer for 2012....

Mye spennede planer godfolket på sonen har! Gleder meg til mange utpakkingstråder:).
Selv gjør jeg heltidsstudent av meg fra vårsemester 2012! Det lover kanskje ikke så godt for klokkeanskaffelser da jeg har utviklet en smak for luksus og vintageur...
MEN blir det noe på meg(eh) så blir det noe med fynd og klem! Drømmene er der det er sikkert. Det er også sikkert at det blir fra en av 3 produsenter: Panerai (da er det bare 47mm som gjelder.), Rolex sport/vintage eller Jaeger le coultre da fortrinnsvis edelt metall! Så følg med på salgsidene folkens, skal noe av dette inn må noe ut av boksen og der er det nå stort sett bare velholdte godbiter ;)

Hva gir du i odds for/mot at Smurfen ryker i løpet av 2012, jayeff? :cool:

Tør ikke tenke på det ;)

Det er så meget annet som frister, men samtidig sitter Smurfen meget behagelig på armen. Problemet er bare at jeg er "redd" for å bruke den :(

Glemte disse her...

Jeg ønsker meg selvsagt disse også:

Breitling navitimer med B01-verket.:D
breitling-navitimer-01-limited-edition-automatic-watch.jpg

En Zenith er heller ikke å forakte.
igl5rdlo1ro8ji0q5g-zenith-new-vintage-1969-acier.jpg

Blancpain FF.:D
image-2011-09-5-10029311-0-blancpain-5015-fifty-fathoms1.jpg

Ellers er jo en JLC alltid riktig.;)

Etter en høst med harde klokkesatsninger, så skal jeg prøve å roe det litt ned i 2012.. Jeg har som mål at ingen av mine nåværende klokker skal selges, og eventuelle kjøp må da finansieres med "frisk" kapital.

Et pent holdt Rolex sportur fra mitt fødselsår, 1979 - DET føler jeg hadde vært en riktig investering i det kommende året :D

Zenith er handlet, men ikke levert. Det blir årets julegave til meg selv ;)
Håper den kommer før jul. Ingen tvil om hvilken klokke som skal benyttes på julaften da i alle fall :)
Unboxing kommer...

Akkurat nå er det et ønske om en Vintage Speedmaster Pro som står høyest på ønskelista.
Men min ønskeliste er et dynamisk og levende dokument som endrer seg stadig. :)

Usikker på hvor jeg vil :confused:
Noe må ut om noe skal inn i hvert fall.

Ventepølser er no go :)

1680 med faded bezel, kanskje.
Evt Red 1680, men da må flere ut.
Gå i en helt annen retning, med en flett ny Hulk? :D
Eller noe helt annet?

Decisions decision.

Kanskje jeg får meg en blancpain FF i år! Håper det, er helt sjuk etter den klokken! Noen må gjerne snakke meg til fornuft:)

Ingen konkrete planer, men mange svevende. 2011 ble det mest aktive klokkekjøp og -salgsåret på lenge, så det blir nok roligere i år. Kanskje. Først og fremst håper jeg snart å kunne få tilbake en klokke som har vært på service siden jeg kjøpte den i sommer :(

Vurderer å krysse over til the dark side å fokusere på non-divers dette året. Går glipp av så mye snacks når man har tunnelsyn.