Klokkeplaner for 2018

7FF49DA6-7E00-4B08-8BD7-EC5DF17556C8.jpeg
Nei.
 
  • Liker
Reaksjoner: CaveMan
Panerai submersible (men de ser ut til å ha gjort et prishopp siden i fjor vår/sommer?)
og/eller
Submariner - birthyear nodate siden jeg er 40 i år (sen -77) eller nyere sub med/uten date

Så langt har pengene måttet gå til andre ting....
 
Burde bytte nick til «Nostradamus» for denne spådommen har til nå slått skremmende godt til.

Vis vedlegg 80090

Nå gjenstår det bare å se om jeg greier å snike unna nok panteflasker til den NATO-remmen på bursdagen. Men Ref. resten av den skremmende gode spådommen lever denne heller farlig.

Flott hund! Hvilken rase er den?
 
GRATTIS!!!

Fyller 41 i august og vurdere også å markere den store dagen med et ur, sikler på Oris Diver 65 40mm...

Sixty-Five er et flott ur - hadde det bare ikke vært for at kronen er som et drillbits som graver seg inn i hånden... :( IMO.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Jeg har i lengre tid nå siklet på Hublot classic fusion 42mm race grey.
Siklet uten å helt kunne sette fingeren på hvorfor.
upload_2018-8-2_10-59-10.jpeg


Kanskje er det kombinasjonen av sporty og samtidig litt klassisk..:confused:, ikke vet jeg.

Men i disse "invisteringstider" er det vel så nærme man kommer "penger ut av vindet" hvis man skulle finne ut at forelskelsen er kortvarig...:(
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: CaveMan og Preacher
Jeg har i lengre tid nå siklet på Hublot classic fusion 42mm race grey.
Siklet uten å helt kunne sette fingeren på hvorfor.
Vis vedlegg 104712

Kanskje er det kombinasjonen av sporty og samtidig litt klassisk..:confused:, ikke vet jeg.

Men i disse "invisteringstider" er det vel så nærme man kommer "penger ut av vindet" hvis man skulle finne ut at forelskelsen er kortvarig...:(
Om du ikke er sikker på om det er noe, så hadde jeg latt det bli med tanken.
Men! Om det er slik at du virkelig er giret på denne, og finner den uimotståelig - hvorfor skal du tenke på hva det koster? Kjøp, nyt.