Klokkeplaner for 2016?

Først og fremst må jeg prøve å legge en plan for hva jeg ønsker og hvilke klokker som oppfyller dette.
Men håper på en dressklokke i løpet året og kanskje en ny beater etterhvert, men blir nok ikke før Orienten tar kvelden.
 
Denne tråden er ubrukelig uten bilder. :mad:
Skamme seg skulle dere...;)

Dette er det eneste jeg kommer på som jeg har lyst på om dagen. Tviler på at budsjettet tillater det.:oops:

Rolex
 
Om Rolex skulle lage en rød Submariner... Da blir det rød Submariner. :eek:

Hvis ikke, krysse fingrene for at noen på sonen selger en rød eller blå AP :cool:
 
Burde prøve å selge noe; har hatt samme boks siden 2012, men det er kanskje en grunn til det.

Hvis man får solgt noe kan man kanskje skrape sammen penger til denne grailen:

db22-1.jpg


Siden den nok henger for høyt om dagen hadde det vært veldig trivelig om en god gammeldags Easy Diver kunne komme inn; har ikke klokker med lyse skiver:

0QF20001_1_enlarged.jpg
 
Har nettopp kjøpt ny PO 8500 men kjenner at kløen for Sub ikke helt vil gi seg. Så kanskje blir det en 16610 hvis jeg får tak i en til en overkommelig pris. (Hvis noen har en og vil bytte mot PO så er jeg bare en PM unna;) )
 
Mange gode forslag for 2016 og ikke minst mange fine bilder. Bildene er jo som tidligere nevnt de viktigste i en sånn tråd!

Sånn halvrealistisk og litt ønsketenkning kunne jeg se for meg disse inn i løpet av 2016:

Nomos Club
DSC_0773_zpsawrooamj.jpg


Tudor Black Bay Black:
Tudor-Black-Bay-Black-wrist-close.jpg


Og halvrealistisk drømmeklokke, Rolex Daytona 16520 med hvit skive:
Daytona%2016520-2802O.jpg


Så får vi se hva året bringer :)
 
Håper på et mid-end ur inn (les: Omega-ish) til sommeren 2016 og inget ut.
Er en sucker for 42mm Planet Ocean med 2500-verk og for all flere Seamaster med sverdvisere / Electric Blue.
 
Utad skal jeg fortsette å bære Monoganismens fane høyt. Inni meg fortsetter de psykiske pinslene over det faktum at bare ikke klarer å ha mer enn en klokke...

Terapeuten min og jeg har kommet til et kompromiss; vinner jeg en trilliard så kjøper jeg alt jeg har lyst på og åpner et museum..
 
Utad skal jeg fortsette å bære Monoganismens fane høyt. Inni meg fortsetter de psykiske pinslene over det faktum at bare ikke klarer å ha mer enn en klokke...

Terapeuten min og jeg har kommet til et kompromiss; vinner jeg en trilliard så kjøper jeg alt jeg har lyst på og åpner et museum..


Polaren er en perfekt allrounder da ;)