Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Veldig bra episode!
Synes dog @Jon Henrik var til tider veldig vanskelig å høre…

Det er bare min egen skyld.

Vi har fått nytt sitte-oppsett i studioet, og av gammel vane snudde jeg meg tidvis bort fra mikrofonen når jeg pratet med Nicolai. Fikk kjeft av produsenten, og det blir i alle fall litt bedre i neste episode, og enda bedre i den etter ;)
 
Ny episode med Marius og Håkon fra Mil etter mil – en podcast om bil!
Ukens episode kommer en dag tidligere pga. 17. mai, og denne gangen fikk vi besøk av vår søsterpodcast! Vi snakker bil, klokker og alt imellom.
 
Gleder meg til å høre denne episoden :)

Blir spennende å høre om Marius har noen Range Rover-historier;)

Begge podcastene er veldig hyggelig å høre på(y)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Hørte litt på Mil etter mil, når det gjelder bruk av stein i klokker ble jeg overrasket over at dere ikke kom dypere inn på Rolex sin bruk av steinskiver. De er jo kongen av dette og bruker en rekke andre steintyper enn meteoritt som ble nevnt. Sjekk bare "rolex stone dials" i ett google søk. Det er ett eget samlerområde med mye unikt og kult :) feks onyx, turkis osv. osv.

Ellers fortsatt kul podcast dere lager, hører ofte på den i bilen via Spotify.
 
Redigert:
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Denne gangen med Jonny "Rolex" Larsen!
 
Jonny er en fin fyr. Virker som spørsmålene fra @Nicolai er litt tilfeldig og ikke så godt planlagt. Ellers en fin pod.
 
Den Seiko Bell-Maticen til @Nicolai fikk meg til å "waste" bort et par timer på www. Utrolig kul klokke og fikk meg til å lese gjennom denne: https://www.beyondthedial.com/post/seiko-bell-matic-the-complete-guide/

Artig hvis dere hadde en episode der dere gikk gjennom deres egne samlinger i en fellesepisode. Kunne vært kjekt for å fått frem gløden i eierskapet og inspirert andre til å se på annet enn mainstream. :) Bare et konstruktivt tips. Keep up the good work .
 
Den Seiko Bell-Maticen til @Nicolai fikk meg til å "waste" bort et par timer på www. Utrolig kul klokke og fikk meg til å lese gjennom denne: https://www.beyondthedial.com/post/seiko-bell-matic-the-complete-guide/

Artig hvis dere hadde en episode der dere gikk gjennom deres egne samlinger i en fellesepisode. Kunne vært kjekt for å fått frem gløden i eierskapet og inspirert andre til å se på annet enn mainstream. :) Bare et konstruktivt tips. Keep up the good work .

Nice :cool: Meget fornøyd med den Seikoen. Guiden fra Beyond the Dial er helmaks, indeed!

IMG_5446.jpg


Og takk for innspillet!
 
Ny episode – denne gangen med Hublot-Glenn!

Minner forøvrig også om intervjuet med Glenn i Klokkespesialen av Finansavisen Premium i fjor.