Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Ny episode!

Vis vedlegg 353723
Takk for nok en fin episode av podkasten! Jeg liker uforsigbarheten i episodene deres, selv om dere fortsatt har bittlitt å gå på når det kommer til regi. Men igjen; heller flere episoder enn perfekte episoder. Ulikt andre norske klokkepodkaster klarer dere å dekke et bredt klokkenyhetsbilde (veldig bra!) og ikke minst så går dere i dybden på klokker som f.eks. dere ikke har i (nett-)butikken.

Gleder meg til nye episoder! :D

P.S. Jeg har ventet en stund på at dere skulle ta opp nettopp dette gullkornet fra finn, det artigste er kanskje at selger har flere klokker ute med det selger mener er passende klesplagg

Denne var ny; klokker selges med det selger mener er passende klesplagg. Her kan man velge mellom en Omega Geneve med ullgenser eller en Certina DS-2 med skinnjakke.

Løp og kjøp!

klokkelandslaget-mads-johannesen-nordnet-4.jpg

klokkelandslaget-mads-johannesen-nordnet-3.jpg

Klokker, investeringer og invisteringer med Mads Johannesen fra Nordnet. Rykende fersk episode av Klokkelandslaget er ute nå!

DETTE var en bra episode!
Mon tro om TheFemaleWatchcollector har erfaring bak mikrofonen?

God jul, gutter!

X2

Dette var potensielt den beste episoden så langt, både når det gjelder behagelig stemmebruk, tempo og intensitet. Jeg vil dog gi et lite kritisk innspill; prøv å unngå å snakke i munnen på hverandre gutter. Marie sin historiefortelling og formidlingsevne var virkelig en nytelse. Jeg håper vi får mer av dette i fremtiden, mens de mer tabloide innslagene godt kan tones ned litt.

• Liker
Reaksjoner: Tommy from the block
klokkelandsalget-fakewatchbusta-2.jpg

Klokkelandslaget tar ikke ferie helt ennå, og klinker til med Fakewatchbusta i studio!

Dette var absolutt en imponerende episode hva angår historiefortelling. Den dyktige balansen mellom å la intervjuobjektet uttrykke seg fritt, uten forstyrrelser, er en oppgave som kontinuerlig finpusses. Andreas, vår kjære samler og klokkepersonlighet, viser seg å være særdeles interessant; jeg ser med stor forventning frem til mer innsikt i hans verden.
Terningkast 5

Kapteinens logg:

Det er nå 44 dager siden vi så vind i seilene. Mannskapet har beveget seg gjennom skrittene for å akseptere tørken, vi har nå forsonet oss med at den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves.

Men dere kan godt gi oss en eta? :p

• Liker
Reaksjoner: pistasjkis