Klokkekjøp - IWC Automatic

Medlem
9. des. 2014
Innlegg
2
Sted
Oslo
Hei godtfolk!

Jeg var innom Bjerke KJ i går for å se en IWC som vurderes sterkt. Reagerte imidlertid litt på at prisen er godt over 20.000,- mer enn hos gråsoneforhandlere som for eksempel urverket...
Det er IW500701 i rødt gull jeg lengter etter.

Er selvfølgelig villig til å betale mer ved kjøp hos AD - men syntes dette var i meste laget.

Noen som har erfaringer med hvor ca. handelen kan closes etter endt "pruterunde"?
 
Ta en prat med Jørgen Otteren i Stavanger - han er en glimrende IWC-forhandler!
 
Hei godtfolk!

Jeg var innom Bjerke KJ i går for å se en IWC som vurderes sterkt. Reagerte imidlertid litt på at prisen er godt over 20.000,- mer enn hos gråsoneforhandlere som for eksempel urverket...
Det er IW500701 i rødt gull jeg lengter etter.

Er selvfølgelig villig til å betale mer ved kjøp hos AD - men syntes dette var i meste laget.

Noen som har erfaringer med hvor ca. handelen kan closes etter endt "pruterunde"?

Fikk tilbud fra Bjerke på en IWC Ingenieur, fikk da 6% rabatt. En annen måte er å gå til butikken, se på uret og si til selger at jeg tar den for ........, samtidig ta frem kortet slik at han skjønner du mener alvor. Får du ikke avslag slik du vil, forlater du stedet.

En venn av meg fikk 10% på en Rolex Explorer II, kanskje fordi han hadde kjøpt ur der før (kundeforhold).