Klokkejakt! Jeg fant jeg fant, men vet ikke hva???

Medlem
23. april 2012
Innlegg
2.342
Sted
Stavanger
Kom til å tenke på en klokke jeg fikk av mamma som jeg brukte på barneskolen, og satte igang med å lete. Riktignok, etter 20 minutter var klokken funnet. Skikkelig ripete, og godt brukt av en voldsom unge (meg ;))
Men hva? Jeg trodde klokken var en seiko, og den har akkurat en lingnende seiko rem, men i stedenfor seiko står det SDC! Quartz og 500m vantett, minner om et skikkelig dykkerur. Helt syk lume! Husker fra gamledager da jeg lå å så på den under senga. Like god lume nå som før!

Tenkte jeg skulle få kjøpt batteri, og bytta det, så har jeg en beater til sommeren! (brings back gooooood memories)

Men nå til spørsmålet mitt? Hvilken klokke er dette? Trodde det var seiko, men nå er jeg litt lost!!!
 
http://www.yesprofil.no/produkter/gaver1/klokker/dykkeklokke-sdc-aqua-master-500m/

denne?

dykkeklokke-sdc-aqua-master-500m2.jpg
 
YEEEESSSSSSSSS! Det stemmer :). Kan noen fortelle hva jeg har med å gjøre her, hvilket merke? Pris?


Er dette noe no name drit?

Haha, er egentlig det samme, gleder meg til å få batteri på den!!!

Da jeg ser litt etter så stemmer alt på klokken, men det er ikke groper i casen hvis du skjønner, også er det en ufunksjonel skrugreis på den andre siden!
 
Dykkeklokke SDC Aqua Master 500mKr. 685,- eks. mva
Varenr: NS38EQ

Ur kasse : Rustfritt stål
Kasse mål : Diameter 46 mm.
Urverk : Seiko Epson VX43E
Glass: Herdet mineralglass
Vanntett : 50 atm.(500m)
Rem : Gummi
Dato/dag : Ja
Krone : Rustfritt stål gjenget
Bak lokk : Rustfritt stål
Garanti : 5 år
(veil pris kr 1300,- inkl mva)

Sleng opp noen bilder! Her liker vi alt som tikker og måler tid:D
 
Skal få tatt noen Bilder bare jeg får tak i kamera!

Hvor får jeg tak i batteri? Clas ohlson? Og hvordan finner jeg ut hvilket batteri jeg skal ha?
 
Jaja, det har jeg gjort for lengst, men det står bare masse vræl på den, ikke noe konkrete greier, kansje bare ta med og sammenlingne under kjøp!