Klokkeforhandler i Oslo?

Medlem
6. okt. 2008
Innlegg
6
Har nylig flyttet til Oslo, kunne tenkt meg en litt mer skikkelig klokke etterhvert. Jeg stiller meg langt under den ligaen de fleste klokker her på forumet tilhører, så jeg lurer rett og slett på hvor jeg finner en butikk med stort utvalg og varierte priser og merker. Liker ikke så godt å gå mellom alle sentre og småbutikker, spesielt når jeg ikke vet hvor noen ligger :oops:

Henrik
 
BRIO1368 skrev:
Anbefaler at du tar deg en tur innom urmaker Christensen i Paleet på Karl Johan.

Er det han som har noen rolex i vinduet ut mot Karl Johan? Akkurat den butikken har jeg vært innom! Såvidt. Skal sørge for å ta turen tilbake, takk for tipset!
 
Hvis det var Rolex der, var det nok Urmaker Bjerke du var innom, veldig fin butikk med ganske så dyre merker;) Tror den Brio sikter til ligger litt lenger mot slottet?
 
Har hatt et par av denne klokken når jeg var yngre, som jeg overraskende ser fortsatt brukes mye
F-91W-1YEF.jpg
Finnes det en versjon av den som kunne gått med en lærrem? Eller er det fyfy på digitale klokker?

Den var jo fin med stållenke
A163WA-1QGF.jpg

men budsjettet ligger jo endel høyere egentlig.

Er foresten veldig glad i litt brede remmer i lær, med urhus(?) i stål og mørk urskive. Jeg vet det er lite å gå etter, men kom gjerne med tips til klokker rundt 2000 kroner, enten nytt eller brukt! Hva ville du/dere kjøpt med mitt budsjett?
 
HenrikPalm skrev:
Er foresten veldig glad i litt brede remmer i lær, med urhus(?) i stål og mørk urskive. Jeg vet det er lite å gå etter, men kom gjerne med tips til klokker rundt 2000 kroner, enten nytt eller brukt! Hva ville du/dere kjøpt med mitt budsjett?

Må innrømme at klokker med mekaniske urverk står høyt i kurs hos meg, og gjerne bare dem. ;)
Det du leter etter, finner du på de fleste nettstedene (gibud.no, QXL, finn.no)
En nettbutikk som har "mye rart" og brukbart, er : http://www.klokks.no/index.php?cPath=88 ... fb9132068f
En Seiko er min anbefaling ! (Gjerne med mekanisk urverk.)
Lykke til !