Klokkefest i Drammen Lørdag 14. Mars (Oppdatert med bilder)

Medlem
30. juni 2013
Sted
Drammen
Okei folkens, finn fram filofaxen og reserver Lørdag 14. Mars for klokketreff i Drammen! Står det noe der fra før av har jeg hørt at korrekturlakk er fint for å rette opp feil ;)

dsc04840v1.jpg

Vi har fått gutta på Roll Hansen med på laget og det kommer til å bli et opplegg i den nyoppsusede butikken deres før middagen. Vi har også igang en dialog med noen av leverandørene deres så dette kan bli veldig spennende. Ingen ting med tanke på leverandørene er 100% spikret, men foreløpig ser det bra ut. Stikkord som kan nevnes er Alpina, Frederique Constant og Maurice Lacroix (jeg har også et lite håp om at vi kan få tilsendt noen Grand Seiko).

I tillegg til dette vil det også bli mulighet til å se nærmere på prototypen til Seals Watches Model A som akkurat fullførte sin Kickstarter-kampanje med stor suksess. Klokken går ikke ut til kundene før i Juni så dette er en fin mulighet til en sniktitt :)

photo-1024x768.jpg

Påmelding skjer på PM til meg og meldingen må inneholde fullt navn og telefonnummer. Vi har kun 20 plasser til sammen og i skrivende stund har vi bare 2 plasser igjen. Påmelding er bindende. Nærmere informasjon om nøyaktig tidspunkt og sted kommer på PM til de påmeldte.

Vi oppfordrer folk fra Oslo og omegn til å ta turen innover. Siste tog tilbake til Oslo går kl 00:05, men det går også buss (TIMEkspressen) kl 02:45. Det er heller ikke voldsomt dyrt å spleise på taxi/maxi-taxi. I tillegg er det gode hotellmuligheter i byen så her finnes ingen unnskyldning ;)

NB! Vil presisere at det IKKE stilles noe krav til å ha en super klokkesamling eller være ekspert på alt som har med klokker å gjøre. De eneste kravene er klokkeinteresse og godt humør :)

party-people-dancing-Party-People-Characters_2618034_XXL.jpg

Redigert:
Butikken har blitt virkelig lekker etter at de pusset opp. Gutta som jobber der er også supre. Alltid godt humør, riktig serviceinstilling og entusiasme! Det er virkelig gøy at de stiller opp på dette :)

Er det noe tidspunkt for når dette starter? :)

Har ikke et nøyaktig tidspunkt enda, men etter stengetid en gang. Gutta på Roll Hansen har sagt at de stiller butikken til disposisjon fra og med kl 16:30. Så en liten stund etter det :)

Er veldig interessert i å høre input om hvilken tid som passer for de fleste.

Nå begynner vi å bli godt med folk :) Så langt 17 påmeldte og dermed kun 3 plasser igjen.

Det har nå gått ut en PM til alle som er registrert som påmeldt. Dersom du mener du skulle vært påmeldt, men ikke har fått PM må du sende meg en PM med fullt navn og nummer så snart som mulig.

Dette ligger ann til å bli en veldig flott kveld!

Oppdatering

Var hos Roll Hansen i lunsjen i dag og sjekket stemningen. De har nå fått mail fra Nortime om at de ikke hadde mulighet til å stille med en representant, men de vil sende flere spennende modeller fra Frederique Constant og Alpina slik at vi har noe å titte på. De skal også muligens sende en presentasjon om merkene og Basel-nyheter :)

alpstar1.JPG

Frederique_Constant_WorldTimer2.jpg

Tok også noen bilder av nybutikken da jeg var innom :)

bJRXOgd.jpg

Q7Kz14d.jpg

Iqyst9N.jpg

9ws3ILg.jpg

hybm3Hs.jpg

eIBebgk.jpg

Redigert:
Må få denne opp igjen. Vi har fortsatt 3 plasser igjen :)

Om leverandørene blir fornøyde med oppmøte og opplegg ser jeg for meg at det skal være mulig å gjøre dette i enda større skala, i hovedstaden, ved et senere tidspunkt. Så hjelp oss med å fylle opp. 3 stk til klarer vi! :)

Må begynne å ta matbestilling om en ukes tid så jeg setter pris på å få inn alle påmeldinger før den tid.

Ser at det gikk hardt utover vindusutstillingen til våre venner hos Roll Hansen i går: http://www.dt.no/Stjal_klokker_fra_urmaker-5-57-49875.html

Godt å lese at de slapp unna med litt materielle skader og at gjerningsmannen ble tatt så raskt!

Ja fint at de fikk tatt han så raskt. Fortsatt utrolig synd for Roll Hansen som har hatt travle dager med oppussing av butikken og har styrt på for fullt for å gjøre i stand for oss.

Dette har dog ingen innvirkning på opplegget på GTGen så lenge ikke noe endrer seg drastisk.

Da er det sendt ut melding om matbestilling til alle påmeldte. Om noen mener de skulle vært påmeldt, men ikke har fått denne meldingen må de sende meg en PM så snart som mulig :)

Fortsatt én plass igjen så det er fortsatt muligheter for de som sitter på gjerdet, men påmeldingen stenger Tirsdag 10. Mars.

Bildebonanza!

@andres du må poste dine bilder her også :)

Y5bJdwW.jpg

OSnSRRe.jpg

s0rEgNP.jpg

izzInPJ.jpg

pmZhy6j.jpg

w1Evhw6.jpg

7G1ypQ5.jpg

Baselnytt:
9FgX1Su.jpg

3y2ESSk.jpg

yxPF9ry.jpg

k6LFe1P.jpg

nMiK06t.jpg

1o3GeK3.jpg

0NrRopm.jpg

g3FZcip.jpg

DycZRvq.jpg

Bpt07PH.jpg

SYKkrkW.jpg

h4BG4fT.jpg

vXsfz5T.jpg

jPGsT70.jpg

YhD8p5x.jpg

RbxBYcU.jpg

Ta76CUr.jpg

8uKNjd6.jpg

LjyOl95.jpg

IlizTYh.jpg

X2ifXCT.jpg

2siKKwv.jpg

MA6YEis.jpg

KobQEou.jpg

3lnvYsJ.jpg

IEoouEQ.jpg

Y2Wdaq1.jpg

0RNj1Ro.jpg

vdK8B8l.jpg

V8Jl8ZA.jpg

ma5e5a2.jpg

8s8cw6W.jpg

ESA6pmk.jpg

clceF3K.jpg

Yp1mu0b.jpg

cxeiJ1H.jpg

PuLSfsJ.jpg

r5UuUJT.jpg

z7t6nzx.jpg

Uhi3qJp.jpg

rx1H5Nf.jpg

KJDCFQo.jpg

LGeEDeD.jpg

xGndleB.jpg

mkGNsbN.jpg

yGsiDZW.jpg

Takk til alle oppmøtte og en stor takk til både Roll Hansen og Optura som stilte med interessante klokker, snacks og drikke :)

Redigert av en moderator:
Da ser jeg om noen av bildene kommer med her ;)

Denne GS er èn av 300 i verden ;)

Denne ble opp ned ser jeg i ettertid...

Mye av det samme sikkert, men orker ikke å sortere.