Klokken gir meg en god følelse hele tiden jeg har den på meg. Føler meg naken uten.Genseren holder meg varm hele tiden jeg har den på meg.
Dog er jeg ikke uenig i at prisene har blitt tullete.
Klokken gir meg en god følelse hele tiden jeg har den på meg. Føler meg naken uten.Genseren holder meg varm hele tiden jeg har den på meg.
Fra spøk til alvor. Klokke er vel mye et mannesmykke som også har opptil flere nytte funksjoner.
Blir uansett feil å sammenligne biler med klokker
Fra spøk til alvor. Klokke er vel mye et mannesmykke som også har opptil flere nytte funksjoner.
Blir uansett feil å sammenligne biler med klokker
Sjå det bryr meg, jeg er mer lei Janteloven enn at jeg er sur eller misunnelig om noen har en dyr bil eller dyr klokke.. Bra for dem, vi lever fortsatt i et fritt land og ikke Nordkorea…Setter man seg inn i en dyrere bil,så merker en jo fort at setene er bedre,rattet er godt å holde i. Styrefølelsen er bra, ingen skranglelyd når dørene lukkes, lite støy,alt er bare smooth.
Men hukker en ei klokke til 100000 på armen,
Hva opplever en da? Som en ikke får på ei klokke til 10 000?
Vil påsta at man får mer bil om man betaler mer, men en får jo ikke så mye mer klokke om man betaler mer? Men gull og diamanter og inhouse håndlaget urverk er jo flott å se på… så hvorfor ikke om man har lyst?
Har man lyst og råd, så har man lov
Er både enig og uenig