Takk, det regnet jeg nesten med. Har bestilt en selv, men det tar så lang tidUrmaker Larsen på Sandvika Storsenter har. Nei
Så om en stund går det an å ta kontakt med meg om noen skulle trenge
Takk, det regnet jeg nesten med. Har bestilt en selv, men det tar så lang tidUrmaker Larsen på Sandvika Storsenter har. Nei
Mings horn/lugs/remfester har altid vært tungt inspirert av Koronakassen, og Ming Thein tok en god del produktbilder for Sarpaneva rundt 2010.
Joda, men så flyttes skrukronen til kl. 4 og man får et metallmesh på urskiven i tillegg. DA blir det litt vel…mye.Mings horn/lugs/remfester har altid vært tungt inspirert av Koronakassen, og Ming Thein tok en god del produktbilder for Sarpaneva rundt 2010.
![]()
Sarpaneva K3 Northern Stars - Hands On
Suppose you wanted a watch with a ginormous moonphase display – what would be your choices? Actually not many. And I can’t think of any that have a largerwww.fratellowatches.com
Vis vedlegg 403134
Vær så snill Breguet; reis deg igjen!!
Jøss! Den var uventet.Vis vedlegg 403532
Certina ønsker alle god sommer med denne friske saken her.
fantastisk!Et etterlengtet løft for urmakerutdanningen i Norge – og ikke minst riktig by
![]()
Bransjenytt: Plus-skolen etablerer treårig urmakerutdanning
Norges eneste treårige tilbud for deg som vil bli urmaker finnes nå i Fredrikstad.www.tidssonen.no
Spennende nyheter! Jeg regner med du blir å se som gjesteforeleser da?Et etterlengtet løft for urmakerutdanningen i Norge – og ikke minst riktig by
![]()
Bransjenytt: Plus-skolen etablerer treårig urmakerutdanning
Norges eneste treårige tilbud for deg som vil bli urmaker finnes nå i Fredrikstad.www.tidssonen.no