Klokkecafé – løst og fast om klokker

Timex Q med ny Batman neste måned https://www.timex.com/comingsoon/
Pepsi'n var litt søt og morsom, men nå begynner det å bli litt dumt :confused:

Samme design som "Veldig mange". Men en ting som var kult var "T-designet" på timeviseren. Av en eller annen grunn så er det så mange som har en Y/Mercedes-merke der. Det at Timex har "funnet på" å ha en T var jo stilig!

Slett ikke så gal klokke!
Her er det vel noe som bør kunne flagge med norske aner også.

8

• Liker
Reaksjoner: jayeff
Noen gode tips om ikke-merkespesifikke klokkesider å følge med på? Følger med på monochromewatches, watchcollectinglifestyle, Hodinkee og quill&pad. Men er på leting etter flere, med velskrevne artikler og gode bilder.

Noen gode tips om ikke-merkespesifikke klokkesider å følge med på? Følger med på monochromewatches, watchcollectinglifestyle, Hodinkee og quill&pad. Men er på leting etter flere, med velskrevne artikler og gode bilder.

Jeg bruker av og til TimeZone.com (https://www.timezone.com/).
Her er det også en hyggelig prat om klokker. For meg har det blitt kjøpt noen klokker av og til.

8

Ablogtowatch
Fratello

Last ned appen "Watchville". Da får du artikler fortløpende fra alle de nevnte (Monochrome, Fratello, Time+Tide, Quill & Pad, Worn & Wound, Hodinkee, Watchonista, Haute Time + mange flere.
Siste døgn har det kommet 23 nye artikler og det er ihvertfall mer enn jeg rekker å lese :)

Last ned appen "Watchville". Da får du artikler fortløpende fra alle de nevnte (Monochrome, Fratello, Time+Tide, Quill & Pad, Worn & Wound, Hodinkee, Watchonista, Haute Time + mange flere.
Siste døgn har det kommet 23 nye artikler og det er ihvertfall mer enn jeg rekker å lese :)
Fantastisk! Takk!

• Liker
Reaksjoner: Ban
Screenshot_20200130-114129_Messenger.jpg

Dette uret har aldri vist tiden til James Bond. Det har heller ikke vært på månen eller på ekspedisjon i Antarktis. I 1895 begynte Omega å lage presisjons(lomme)ur for ansatte i jernbanen - datidens høyteknologiske høyborg.
Derfra går det en fin tidslinje over 120 år frem til dagens Omega Railmaster. Og fokuset i dag er som det var i 1895; på presisjon, eleganse og soliditet.
For et ur!
A5BBD025-279E-4556-87F7-68D7603C52F2.jpeg

Horology House leverer nå noe av det beste innen klokkefotografi på Youtube, sammen med Watchfinder & Co.

Time+Tide burde kontakte ham om ansettelse. Begge holder jo til i Australia.

Det spørs om det er så mange som ønsker å ansette han.

Over 304 000 visninger nå på 4 dager og bevisene er overveldende.