Klokkecafé – løst og fast om klokker

Omega låsen før børsting.

D9CA2565-5381-4A1C-82E4-47386606D8E8_zpszuiqs8vp.jpg
[/URL][/IMG]

Og etter børsting.

ACC0BFB1-1B64-46B6-ABC0-00DB76A86FED_zpsverqcrsa.jpg
[/URL][/IMG]

Kul!!
Ikke "single hand", men "single ball"!

Jeg vil neste forvente at kulen snurrer rundt etter som du beveger armen.... En håndledets variant av Brio sitt labyrint spill!

:cool:

Ja, hvis det er så enkelt skal jeg prøve imorgen den dag! Takk for tips @Marius M og @KimNK ! :)

Edit: her ble det surr i navnene, håper det ble riktig nå!

Redigert av en moderator:
Hei!

Har en Steinhart Ocean Two White og lurer på om dere vet om en nato reim som kan passe til! Har en hvit nå men har lyst på en annen farge. Hva tror dere passer til denne hvite klokken? Er det passende med mørke farger (som grå/sort) eller er det bedre med litt lyse som lyseblå for eksempel?

I tillegg lurer jeg på om de selger nato reimer i klokkebutikker. Bor i bergen, vil det være noe der?

Takk.

Har et lite spørsmål om service.

Har fått et tilbud på en pent brukt Seiko marine master SBDX001, men som mangler papirer og stemplet AD kort fra AD. Har visst klart å miste det.

Kan dette by på problemer hvis jeg velger å kjøpe denne i forhold til når jeg skal ha med klokken til utlandet eller når klokken må på service?

Selgeren har sagt at han kan skrive en salgskvittering mellom han og meg.

Hva skal du med et stemplet garantikort? Dette uret selges ikke i Norge? Du er like langt...
Hvis du skal til utlandet kan du deklarere det på vei ut

Har fått et tilbud på en pent brukt Seiko marine master SBDX001, men som mangler papirer og stemplet AD kort fra AD. Har visst klart å miste det.

Kan dette by på problemer hvis jeg velger å kjøpe denne i forhold til når jeg skal ha med klokken til utlandet eller når klokken må på service?

What he said ^^.

Men husk at disse klokkene kan vare noe skikkelig herk å få service på. Det skal dog sies at det er en av Seiko`s peneste dykkere!