Hvor befinner denne seg?Eneste til salgs hos forhandler i Norge akkurat nå!.50 produsert totalt. Pokker at jeg akkurat har betalt skatt![]()
Vis vedlegg 415192
Hvor befinner denne seg?Eneste til salgs hos forhandler i Norge akkurat nå!.50 produsert totalt. Pokker at jeg akkurat har betalt skatt![]()
Vis vedlegg 415192
Nydelig klokke. Forhørte meg med importør angående denne, Pussig nok skulle de ha mer enn det Urmaker Jermstad skal ha for den. Fortsatt i grenseland for hva jeg er villig til å betale for en Raymond Weil.Eneste til salgs hos forhandler i Norge akkurat nå!.50 produsert totalt. Pokker at jeg akkurat har betalt skatt![]()
Vis vedlegg 415192
Mulig jeg er treg i oppfattelsen, men stusser litt over strategien deres. De fokuserer på å etablere hovedkontor og bootiiik, og hadde tidligere varslet at prisnivået blir 15000€+. Og dette før de har produsert noe kommersielt. Er det vanlig å tenke slik når et merke skal på markedet? UG er ikke det samme det en gang var, er redd det blir en dyr Breitling, men ser frem til hva som blir lansert neste år.Intervju med Kern i siste nummer av Europa Star.
Vis vedlegg 415175
www.tidssonen.no
Gøy å se at det fremdeles lages pene klokker man ikke må selge både nyre og lever for å kjøpe. Disse likte jeg godt. Spesielt Tsuyosa automatic med sub second.Annonsørinnhold
![]()
Her er noen gode julegavetips fra Klokker.no
![]()
Annonsørinnhold: Tikkende gaver under treet
Årets tidløse julegaver fra Klokker.no.www.tidssonen.no
Wow! Den var kul! Hva er dette for noe?
Nymans passerer 600mill i omsetning, og tar over klokkeavdelingen hos NK
![]()
Nymans Ur tar över yta på NK
Klassiska klockåterförsäljaren Nymans Ur tar över klock- och smyckesavdelningen NK Fine Jewellery & Watches när NK Retail renodlar verksamheten i varuhuset på Hamngatan i Stockholm.www.fastighetsnytt.se