UJU
Støttemedlem
Er det G-Shoken som har forandret seg, eller forsinkelser på nettet?
Det er nok G-shock'en som har et avvik.
Er en G-Shock nøyaktig nok til at jeg kan stille de andre mekaniske urene mine etter den? For et halvt år siden stilte jeg G-Shocken etter justervesenet sin hjemmeside, men det var nå et avvik mellom klokkene.
Må si at DS Action Diveren har en shitty lume til å være en dykker, SKX009'en er jo rene lommelykten i forhold.
Monster skal vel være enda bedre?
Det er en forskjell i opplevd kvalitet mellom Seiko-en og Certina-en, føles ut som Certina-en er noe bedre skrudd?
Men skal ikke glemme at det er en foskjell i pris mellom disse klokkene, og den opplevde kvaliteten gjenspeiler prisen veldig godt. Begge urene er to knallgode ur, vog ville jeg vært foruten et av urene? No way!
Var mer en 1 sekund, så må nok ha vært G-Shocken..
Var mer en 1 sekund, så må nok ha vært G-Shocken..
Kjøpte den på barneskolen nettopp på grunn av at jeg ble fortalt at den var justert etter atomur, fant senere ut at den ikke var detMener det er +-15 sec month på de fleste non atomic g-shocks.
Uansett så må vel en quartz som G-Shock være mer enn "bra nok" for å stille en mekanisk klokke? Bussen vil jo være så unøyaktig at den skarpeste klokken ikke vil bringe deg frem i rett tid. Bussen går fra deg uansett, mener jeg!
Hvis du også kontrollerer mot samme quartz over tid så vil du kunne se avvik.
![]()
Lukter bestilling på Seiko SKX007 fra Creationwatches i nærmeste fremtid!
Etter mye om og men falt valget på det. Det virker jo som en god daily beater og mye klokke for pengene!![]()
Dessverre ikke råd til Rolex Submariner med lånekassen sitt månedlige bidrag til meg![]()
Noen som vet om Swatch sin Sistem51 kommer med en annen skive i nærmeste fremtid?