Auch, kommer hjem en sen fredagskveld, våkner opp idag, ser at 1k er trukket fra kortet. Bestilte visstnok en Seiko Orange Monster i natt. Lurer på om det må ryke med tanke på en nært forestående russetid, men må uansett se an kvaliteten først![]()
Ser dere på IWC Portuguese som en dress eller casual klokke?
Den er jo litt tykk i forhold til andre dressklokker.
Går det an dresse den opp/ned ved bruke tykkere skinnreimer, croc, nato, gummi etc er blir det helt feil?
Hahaha, må aldri handle i fylla! Eller med for stort unerskudd på søvn. La nylig inn bud på et lommeur i sølv litt sent en natt på ebay. Fikkd et riktignok for under seks hundre kroner inkl. frakt, så skulle tro det var et godt kjøp. Men det er en fyr fra Hellas som selger det som har en bulgarsk epostadresse, så jeg kjenner jeg er litt skeptisk... Jaja, man setter sin litt til eBay buyer protection/PayPal. Bruker å funke, det.
Hørte av en ansatt i en klokkebutikk for en stund siden at brå bevegelser og støt som kan oppstå ved golfspilling/ skyting ikke er bra for automatiske klokker.
Noe sanhet i dette?
Ja det gjør det men med mindre det er en kanon man holder så går det nok bra. Mine har overlevd store mengder hel og halvautomatisk lek over flere år. Flisegulv og toåringer derimot....Tja, jeg vil nå tro at det blir overført noen "sjokkbølger" til klokka om man holder et grovere kaliber i et tohåndsgrep.