Klokkecafé – løst og fast om klokker

Etter at to eksemplarer av "Klokka og tiden" ble solgt for invistorpriser ;) på auksjon her i forumet, har jeg sikret meg en jomfruelig utgave fra Ruds antikvariat til langt under markedspris. Den skal leses i julen, og kommer kanskje for salg etter nyttår.
_20181218_220657.JPG
 
For noen år siden (2014-2015) var det noen (mulig det var den samme?) LLD i gull som ble omsatt her inne. Hvor tok disse veien? Kan ikke huske å ha sett noen av disse her i det siste.

Jeg leker litt med tanken på gull til en overkommelig pris og det hadde vært morsomt med noe annet enn små vintage dressur;)

Er den ikke litt tøff da?:cool:
3312-Dial.jpg
 
For noen år siden (2014-2015) var det noen (mulig det var den samme?) LLD i gull som ble omsatt her inne. Hvor tok disse veien? Kan ikke huske å ha sett noen av disse her i det siste.

Jeg leker litt med tanken på gull til en overkommelig pris og det hadde vært morsomt med noe annet enn små vintage dressur;)

Er den ikke litt tøff da?:cool:
Vis vedlegg 126145
Den er flott, mener det ble solgt en på Klokkeriet i år
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Ser ut som om Omega har satt opp prisene i dag. Ca. 4 % ifølge mine beregninger...:(

Edit:
Ser ut som det bare gjelder Moonwatch: 44.300 for Hesalite og 52.000 for Sapphire sandwich.

Kan jo være at dette ikke er oppdatert ennå :rolleyes:
 
Redigert:
Hei
jeg har lyst til å kjøpe en kvalitets diver til min mor. 28mm seamaster 300m pro er den jeg skulle ønske jeg kunne kjøpte til henne, men den er for dyr nå. Noen som kan vise meg tilsvarende klokke bare litt billigere?