Klokkecafé – løst og fast om klokker

Fikk et interessant spørsmål i dag: Hvis man skal fremstille en harry og nyrik mann i f.eks. en film - hvilken klokke utstyrer man vedkomne med? Selv landet jeg med skam å melde på en helgull eller TT sub med blå skive, men i ettertid tenker jeg at jeg kanskje var litt rask på avtrekkeren. De jeg har møtt med sånne ur, har jo stor sett vært fabelaktige mennesker.

På den andre side, så handler det jo på film ofte om å forsterke fordommer, og fordommen ute blant folk er vel at man som nyrik og harry ofte lander på en Rolex. Eller?
Har vel aldri følt meg mer harry enn med denne på armen, overgår Sub TT en høy gang! Følte jeg utstrålte alt jeg ikke vil være...:

Jeg er ingen uttalt Hublot-fan, men den nye Big Bang MECA-10 i titan var piskadausen meg flott.

image.jpeg

Synd den er såpass stiv i pris.. 170k før grensen.
Utfyllende artikkel hos Ablogtowatch:
http://www.ablogtowatch.com/hublot-big-bang-meca-10-watch/

Jeg har vel spurt tidligere i tråden, men fikk ikke svar; er det noen som kan si noe om kvaliteten på Certina DS Action Diver?

Var innom Thune i går for å se på deres utvalg av Girard-Perregaux.
Ble lettere sjokkert da jeg fikk høre at Sea Hawk er ved livets ende. Derfor hadde de heller ikke de på lager.
Satsingsområdet til GP er.
  • Brigdes
  • Heritage:
  • 1966
  • Cat´s Eye

Hei! Er på utkikk etter et reiseetui til én klokke. Har smale håndledd (16,5 cm) og ønsker et etui der lenken ikke blir liggende i spenn. Vil helst kjøpe fra Tidssonen. Noen i tilsvarende situasjon som har erfaring med etuiene i webshoppen?

• Liker
Reaksjoner: Vij