Har vurdert disse selv, men aldri kommet så langt at jeg har tatt kontakt med ham.Noen med erfaringer med endeleddende til Eugene Etur fra TRF?
![]()
Syntes det så bra ut!
Har vurdert disse selv, men aldri kommet så langt at jeg har tatt kontakt med ham.Noen med erfaringer med endeleddende til Eugene Etur fra TRF?
![]()
Syntes det så bra ut!
Hva er beste nettbutikk for kjøp av uorginale lærremmer?
Pluss hvis det er fra et EU land, men ikke er must!
Da har min snart to år gamle datter knust sitt fjerde glassjenta har heldigvis næringsvett og gikk denne gang for min kones rimelige ur
![]()
Da min datter de tre siste gangene har gått for min kones rimelige Citizen Military(forøvrig et pent ur), så har jeg latt være. Prøver å bruke det som metode til å få min kone til å forstå at hun må få seg noe med safirglass istedetDa min den gang to år gamle datter fiklet med barberhøvelen sa jeg NEI så høyt og tydelig at hun ikke rørte en barberhøvel igjen før hun ble voksen.
Har du forsøkt noe lignende?
![]()
Jada, jeg synes og en dykker skal tåle noen hundre meter. Og helst faktisk være testet/ISO-sertifisert, hvis de koster mer enn en sxk007 ^^. Men siden selv dykkere nå aldr ville funnet på å hoppe i havet uten en dykkercomputer (på seriøse dykk i hvert fall), så akkurat bi-bezel plager meg ikke. Men teknisk korrekthet og kompliserbart er jo alltid et pluss for en nerd.
I min amatørsjorgang telles den timerdingsen som dykkercomputer.
for en stund siden var det snakk om en tysker som laget urkasser for et par småprodusenter, som ogsåfra tid til annen laget klokker ogsolgte disse på ebay. Er det noen som husker hva han heter så jeg kan grave rem en link. Et sk på forumet etter tysk og urkasse gav ikke treffet jeg trenger, merkelig nok.
Jeg er superglad i min rem fra Simona Straps (Di Stefano Straps), men den fulgte med klokken, så jeg aner ingenting om selve nettbutikken.
Takk! ROland Kemmner, visst var det ham. Noen som vet om har en side eller et webalbum noe sted med bilder av de ulike klokkemodellene han har? Såvidt jeg har fått med meg er det mulig å sende ham en mail/ringe og bestille klokker som ikke ligger ute på ebay (brukernavn: erkahund) for øyeblikket, men da må man jo vite hva man skal ha.Kemmner?
Takk! ROland Kemmner, visst var det ham. Noen som vet om har en side eller et webalbum noe sted med bilder av de ulike klokkemodellene han har? Såvidt jeg har fått med meg er det mulig å sende ham en mail/ringe og bestille klokker som ikke ligger ute på ebay (brukernavn: erkahund) for øyeblikket, men da må man jo vite hva man skal ha.
I min amatørsjorgang telles den timerdingsen som dykkercomputer.![]()