Klokkebutikker med brukte klokker i Munchen?

Medlem
22. feb. 2011
Innlegg
9.051
Sted
Erewhon
Noen som vet om noe, drar etter all sannsynlighet dit på Torsdag og hadde vært deilig å kunne se på litt klokker når man først er der. Rolex, IWC og Panerai er av størst interesse.

Gjerne linker, da man kan gjøre litt research på forhånd.

Takk:)
 
Tusen takk, krille.

Ser ut til at jeg må innom innsbruck også, så får se hvor mye tid man har og sjekke om det er noen klokkebutikker i Østerrike og.
 
Ikkeno er åpent på lørdager, men fikk sett litt på smurfen på München flyplass og
543077b0-8b98-56cc.jpg

For en omega!!
 
For 15640 Euro hadde jeg forventet ganske mye Omega ja, hvilken modell er dette?
 
Ser ut til å være en DeVille kronograf. Lite DeVille her på sonen, egentlig.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Vel, jeg har tatt feil før, og vil ta feil igjen :) Men jeg syntes den "pølsa" oppe til venstre lignet veldig på et DeVille datovindu. Denne ser ut til å være en fin match.

42253415004001-20.png


Nice klokke :)

Da jeg først begynte å se på Omega (og klokker) for noen år siden hadde jeg en liten grail i HourVision-klokka som Clooney reklamerte så mye for. Selve fascinasjonen for Hour Vision kjølte nok litt etter hvert (blir ikke helt fortrolig med den sølvringen på skiva), men interessen for Omega var definitivt sådd.

43163412213001-20.png
 
Ved nærmere ettertanke ser jeg at jeg veldig fint kunne levd med en Hour Vision RG som dressklokke :) Den har 8500-verket også (vel, 8501 i RG), men jeg er usikker på om det blir litt gimmick med innsyn til verket fra sidene.

[video=youtube_share;S3UzcyavX-c]http://youtu.be/S3UzcyavX-c[/video]

Greit OT nå, men du er vel hjemme uansett :)